וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 62:94 את עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף

הצהובים ממש לא התקשו לעלות ל-0:1 בסדרת רבע הגמר, הרבה בזכות רבע שלישי אותו ניצחו ב-16 הפרש. איתי שגב רשם שיא קריירה (15 נקודות), גם פארגו, קיין וג'ייק כהן סיפקו יכולת טובה

one

אחרי שהשיגה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה ממש על הבאזר, מכבי תל אביב פתחה היום (שלישי) את הפלייאוף ברגל ימין, והביסה 62:94 את עירוני נס ציונה בדרך ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר. הצהובים החלו לברוח כבר ברבע הראשון וחגגו בסיום ניצחון מרשים, והם יכולים להיות מאוד מרוצים מהתרומה של ג'ייק כהן (18 נקודות) ושל איתי שגב (15 - שיא קריירה), שיחד עם ג'רמי פארגו ודיאנדרה קיין הובילו את החבורה של נבן ספאחיה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן, שחקן עירוני נס ציונה דקוואן קוק. ברני ארדוב
הרשים. ג'ייק כהן מול דקוואן קוק/ברני ארדוב

בניגוד לביקור הקודם שלהם ביד אליהו לפני כשבועיים, בו הצליחו לגרור את הצהובים למשחק צמוד, הפעם השחקנים של נדב זילברשטיין לא ממש הצליחו להישאר בתמונה ואיבדו את הסיכוי לנצח ברבע השלישי - בו הפסידו ב-16 הפרש. הכתומים רשמו הופעה ראשונה בפלייאוף אחרי שלוש עונות, ויקוו להתעשת ולהשיג לפחות ניצחון אחד בסדרה כדי לא ללכת הביתה מהר מאוד.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 18, איתי שגב (7 ריבאונדים), ג'רמי פארגו (5 ריב' ו-11 אסיסטים) ודיאנדרה קיין (11 ריב', 4 אס' ו-5 חטיפות) 15 כל אחד, מייקל רול 9, נוריס קול 8, ג'ונה בולדן 6, יובל זוסמן 2, דני אבדיה 1, אלכס טיוס שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: טאליב זאנה (13 ריב') 15, קאליף ווייאט 13, גולן גוט 12, גארי בראון רמירז 7, דקוואן קוק 6, אלעד הופמן 4, אלישי כדיר 3, טל דן 2, רביב פיטשון שותף ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
פתיחה טובה. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

טאליב זאנה פתח את ההתמודדות עם כדור מדויק אחד מתוך שניים מקו העונשין. ג'רמי פארגו פתח טוב ועם שתי שלשות קבע 8:13 צהוב ואחרי איבוד כדור של אלישי כדיר נוריס קול הקפיץ את היתרון לשמונה. זה גם היה ההפרש בסיום הרבע הראשון. אליו ירדה מכבי תל אביב ביתרון 21:29 אחרי דקות טובות של איתי שגב. השליטה של המארחת נמשכה ונקודות של פארגו ודיאנדרה קיין סידרו לה יתרון 13. נס ציונה צימקה ל-38:31 בזכות נקודות של גולן גוט ואלעד הופמן, אבל הצהובים הגיבו במיני-ריצה ועלו ליתרון שיא (14) אחרי חטיפה של ג'ון דיברתולומאו ואסיסט יפה של פארגו לג'ייק כהן שנראה טוב הערב.להפסקה ירדו הצהובים עם יתרון 38:47.

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
החזיר על הקרדיט. איתי שגב/ברני ארדוב

כהן המשיך מאיפה שעצר וקלע את הנקודות הראשונות ברבע השלישי. הבריחה של הצהובים נמשכה, נס ציונה התקשתה מאוד למצוא את הטבעת והטבעה של שגב קבעה 43:61. השחקנים של נדב זילברשטיין לא מצאו תשובות לריצה הצהובה וראו את הפיגור שלהם הולך וצומח. דיברתולומאו צלף מחוץ לקשת וקבע 52:77 מבטיח מאוד למכבי תל אביב לפני הרבע האחרון. המגמה נמשכה גם בעשר הדקות האחרונות, במהלכן איתי שגב קבע שיא קריירה בנקודות (15). בסיום, מכבי תל אביב רשמה ניצחון מוחץ, 62:94 על נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully