וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט מאיים: לא נשדר יותר את משחקיה של הפועל תל אביב

29.5.2018 / 22:58

אחרי שיריקות של האוהדים האדומים על צלמי הערוץ הפריעו לשידור המשחק באשדוד, הערוץ הודיע כי לא ימשיך בתנאים כאלה והמנהלת מחפשת פיתרונות. סק הנרי על המשחק: "היה ממש קרב רחוב"

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
שוב במרכז סערה. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

ערוץ הספורט מאיים: לא נשדר יותר את משחקיה של הפועל תל אביב. הערוץ שמשדר את משחקי ליגת העל בכדורסל שיגר את ההודעה הזו בעקבות אירועי המשחק באשדוד: במהלך ההתמודדות, שהסתיימה ב-85:91 לקבוצה המקומית על הפועל תל אביב אחרי הארכה, עברו צלמי הערוץ לצלם את המשחק מהפרקט בלבד, וזאת לאחר שלטענתם סבלו ביציע מיריקות וקללות של האוהדים האדומים.

עוד בנושא

פלייאוף: מכבי אשדוד גברה 85:91 על הפועל תל אביב אחרי הארכה
מכבי תל אביב הביסה 62:94 את עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף

שחקני מכבי אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
האשדודים חוגגים את הניצחון/לירון מולדובן

גם בסיום המשחק חלק מאנשי ערוץ הספורט ספגו קללות מאוהדי הפועל תל אביב. במנהלת הליגה מחפשים פתרונות שיאפשרו את צילומי המשחקים, אך נראה כי הדבר מאוד מסובך ולא בטוח שהוא אופרטיבי. משקיף המשחק שאול יהלום יציין את האירועים בדו"ח ויציין גם השלכת מצית מכיוון יציע אוהדי הפועל תל אביב ברבע האחרון.

לאחר סיום המשחק יצאה הודעה מטעם מנהלת הליגה: "לא נעלמה מעינינו התנהגות קומץ מאוהדי הפועל תל אביב כנגד אנשי הצוות של ערוץ הספורט במשחק הערב באשדוד, התנהגות חוזרת ונשנית בתקופה האחרונה. בעקבות האירועים באשדוד הודיע לנו ערוץ הספורט כי בתנאים אלה, בהם עובדי הערוץ סופגים קללות ויריקות, הערוץ לא יוכל להמשיך ולשדר את משחקי הפועל תל אביב.

"אנו נתכנס מחר ונחליט על צעדים אופרטיביים על מנת שאירועים דומים לא יחזרו. לא ייתכן שעובדים אשר מגיעים למקום עבודתם יסבלו מקללות ויריקות ומצב זה לא יוכל להימשך. ערוץ הספורט מצלם את משחקי הליגה במשך שנים רבות ולמנהלת מחוייבות עמוקה לדאוג לכך שאנשי הערוץ יקבלו את תנאי העבודה הטובים ביותר. למנהלת התחייבות נוספת והיא לדאוג לכך שכל המשחקים ישודרו לטובת חובבי הכדורסל הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג, סק הנרי. לירון מולדובן
גרינברג הסביר את העבירה הטכנית שספג/לירון מולדובן

דני פרנקו: "יכולנו לגמור את המשחק לפני זה, גם בהארכה. נלחמנו כמו קבוצה ביום שלא קלענו כל כך טוב. זרקנו 80 זריקות לסל, לא יותר מתי זה קרה, הרבה מזה מתוך נחישות. זה המשחק הראשון, לא חשבנו שזה יתפתח אחרת, חבל שלא לקחנו את זה. ביום חמישי נראה אם יש בסדרה הזאת משמעות לביתיות. הלוואי שיכולנו להתחיל את המשחק הבא כבר עכשיו, זאת האווירה בחדר ההלבשה. כואב לי שהפסדנו, אבל כקבוצה נתנו פה היום קרב גדול שמכבד את המועדון שלנו, לא נעצור פה, נמשיך הלאה". על מצבו של תומר גינת: "אין לו פגיעה שיכולה לסכן את הבריאות שלו, הוא פשוט מאוד כאוב. הוא מרגיש את הקבוצה ויודע שצריך אותו בקבוצה".

בראד גרינברג: "קיבלתי טכנית כי חשבתי שיש פסק זמן ונכנסתי למגרש. לסק היה יום קליעה רע, אבל היו לו 9 אסיסטים. הוא שמר טוב, הוא עובד על המגרש, לא רק בהתקפה, אבל אפילו בערב שהוא לא קולע הוא עדיין מאוד חשוב בשבילנו. זה היה קרב פיזי מאוד. כל משחק בסדרה הזאת יהיה חיים משלו. אני ארגיש טוב יותר לקום מחר בבוקר אחרי ניצחון. צריך לתת להפועל קרדיט על כך שהפכו את זה לכל כך קשה".

סק הנרי: "זה היה משחק של מלחמה. זה היה פיזי מאוד, הם ניסו להתיש אותי, לדחוף אותי כל המשחק, להכנס לי לראש, וזה השפיע לי על הרגליים. ידעתי שתהיה מלחמה, אבל לא ככה, זה קרב רחוב. הדרך שהשופטים נתנו למשחק ללכת, זה קרב רחוב. אני מקווה שלא ישנו את השריקות במשחק הבא, כי נבוא אחרת, זה היה קרב רחוב. נתכונן לזה, אני מוכן לזה. אני שמח שידענו להכות בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully