וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב חוגג את שיא הקריירה: "כולם פרגנו לי". מחמאות לפארגו

30.5.2018 / 8:08

הקפטן לשעבר אחרי 15 הנקודות בניצחון על נס ציונה בפתיחת הפלייאוף: "בכל פעם שאשחק, אתן את הכי טוב שלי. הרגשתי מעולה". בקבוצה משבחים את הרכז שהצטיין עם 15 ו-11 אסיסטים

one

בעל בית חדש במכבי תל אביב? ג'רמי פארגו זוכה למחמאות רבות במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש (שלישי) 62:94 על עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף, שהעלה את הצהובים ליתרון 0:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים. היה זה משחקו השישי בלבד של הרכז בשורות הצהובים העונה, אבל נראה שהוא השתלט על עמדת הרכז ואחרי שרשם 7 נקודות בלבד בשני המשחקים הראשונים, בארבעה משחקים מאז, כולל אמש, הוא מעמיד ממוצעים של 18 נקודות ו-6 אסיסטים. אמש הוא קלע 15 וחילק לא פחות מ-11 אסיסטים, כשהוא מנווט את המשחק בחכמה.

מי שהציג משחק טוב הוא איתי שגב, שקבע שיא קריירה עם 15 נקודות והוסיף גם 7 ריבאונדים ב-17 דקות. שגב אמר אמש ש"לא משנה מה אתה עושה כל השנה, בסופו של דבר הכל מתנקז לפלייאוף. אתה לא יכול לדעת מה יקרה בכל יום. אם נגיע לפיינל פור, זה מה שיקבע".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 62:94 את עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף
ערוץ הספורט מאיים: לא נשדר יותר את משחקי הפועל תל אביב
מכבי אשדוד גברה 85:91 על הפועל תל אביב אחרי הארכה

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
משתלט על עמדת הרכז. פארגו/ברני ארדוב

שגב היה אחד ממנהיגי השחקנים במאבק מול מנהלת הליגה בשבועות האחרונים, והודה ש"זה היה שבוע מאוד מורכב, גם אישית וגם מקצועית. לא רק לשחקנים, לכולם. זו היתה סיטואציה לא פשוטה. מקווה שנגיע לכמה שפחות סיטואציות כאלו".

על היכולת שהציג אמש אמר: "אני אוהב לשחק כדורסל, אז בכל פעם שאני עולה לשחק, ללא קשר לאימונים או לשביתה, אני מנסה לעשות את זה הכי טוב שאני יכול. הרגשתי מעולה וכיף לשחק עם החברים שלי, כולם פרגנו לי".

בתום המשחק מיהרו שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאירוע גאלה למען ילדים חולים בבית החולים שניידר, במהלכו ערכו טקס פנימי של הקבוצה. דיאנדרה קיין זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה, מייקל רול נבחר לצלף של העונה וג'ון דיברתולמיאו נבחר לחביב הקהל.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקנ מכבי תל אביב איתי שגב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
התחלה של מפנה ביכולת? איתי שגב מקבל ברכות מהחברים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully