וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבטלובה: "אין סיבה שעובדי משרד ממשלתי יזכו בעדיפות לכרטיסים"

29.5.2018 / 13:54

חברת הכנסת הגיבה לכך ש-200 כרטיסים למשחק בין ישראל וארגנטינה הוקצו לטובת עובדי משרד הספורט: "אירוע לאומי הפך לסגור ופרטי". המשרד: "העובדים מממנים את הכרטיסים במחיר מלא"

עריכת וידאו:ניר חן

במסגרת טירוף רכישת הכרטיסים למשחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה (9.6, אצטדיון טדי), נודע בשעות האחרונות שמשרד התרבות והספורט קיבל 200 כרטיסים לטובת עובדיו. הדבר עורר סערה ציבורית עליה הביעו ביקורת לא מעט אנשים, בינהם גם חברת הכנסת מהמחנה הציוני, קסניה סבטלובה.

סבטלובה אמרה: "עוד נסיון של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, לקחת בעלות על התרבות בישראל, והפעם החליטה להשתלט על משחק כדורגל. אזרחי מדינת ישראל, משלמי המיסים שילמו כמעט 3 מיליון שקלים כדי שנבחרת ארגנטינה תבוא לירושלים לשחק בטדי. אך הפלא ופלא, רוב הכרטיסים לא הוצאו לאותם אזרחים, בעוד שעובדי משרד התרבות זוכים ליחס מיוחד ובאפשרותם לקנות כרטיסים בקלות".

עוד בנושא:

כ-7,500 כרטיסים למשחק הנבחרת מול ארגנטינה יועברו לספונסרים
נחטפו תוך 20 דקות: אזלו הכרטיסים למשחק של ישראל מול ארגנטינה
"לא צפינו את הטירוף סביב ארגנטינה, מסי הוא הרוח החיה מאחורי הביקור"

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
סערת כרטיסים. אצטדיון טדי/ברני ארדוב

עוד הוסיפה חברת הכנסת: "אין שום סיבה בעולם שעובדי משרד ממשלתי יזכו לעדיפות בקניית כרטיסים למשחק כדורגל או לכל אירוע תרבותי אחר. לא נשמע לי הגיוני שארוע לאומי לכבוד חגיגות ה-70 לישראל הפך לאירוע סגור ופרטי. לכן, שלחתי שאילתה דחופה לשרה רגב על מנת לברר לאן בדיוק נעלמו הכרטיסים למשחק ומדוע אזרחי ישראל שחיכו למשחק המרגש הזה הם האחרונים בתור לקניית הכרטיסים, בניגוד מוחלט לחוק האוסר העדפות לעובדי המשרדים הממשלתיים".

תגובת משרד התרבות והספורט: "אין פסול משפטי ברכישת הכרטיסים המרוכזת עבור עובדי המשרד, במסגרת פעילות הרווחה לעובדים. רכישת כרטיסים בכסף מלא אינה בגדר "מתנה" כמשמעותה בחוק שירות הציבור מתנות ואינה בגדר עבירה על חוק שירות המדינה או על הוראות התקשי"ר לא ניתן לדבר במקרה זה אף על קבלת טובת הנאה. משרד התרבות והספורט נוטל חלק במימון המשחק של ארגנטינה מול ישראל במסגרת פעילות שנות ה-70 למדינה. לאור האמור המשרד אפשר לעובדים לרכוש עד שני כרטיסים לעובד וזאת במסגרת פעילות לרווחות העובד. למען הסר ספק, העובדים נדרשים לממן את הכרטיסים במחיר מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully