וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צפינו את הטירוף סביב ארגנטינה, מסי הוא הרוח החיה מאחורי הביקור"

דני בנעים, האיש מאחורי הגעתה של האלביסלסטה לישראל, בראיון ביום שאחרי שכל הכרטיסים נחטפו בתוך 20 דקות: "המאמן וההתאחדות מקשיבים למסי, הם מאוד לחוצים אבל יש לנו כותל אחד וזה מה שעזר להביא אותם"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שאתמול (ראשון) נמכרו כל הכרטיסים למשחק בין ישראל לארגנטינה באצטדיון טדי בשבת הבאה (9.6), התארח היום דני בנעים, מנכ"ל קבוצת קומטק שעומד מאחורי הביקור של ליאונל מסי וחבריו בארץ הקודש באולפן וואלה! NEWS וסיפר על ההכנות. "לא צפיתי את הטירוף הזה", הוא הודה. "לפני כמה שנים הבאנו את בארסה לאירוע עם מרכז פרס, אבל אז עשינו רק אימון כי רג'וב ביטל את המשחק. הפעם לא צפינו כזה ביקוש".

"ידענו שיהיה מלא ושלא נוכל לארח את כולם, אבל לא ציפינו לכזה ביקוש מול ההיצע", הוא הוסיף. "מה שמוסיף זה שזה משחק שהוא לפני המונדיאל עם לחץ מטורף ברמה הספורטיבית. לכן הקבוצה מתייחסת ברצינות למשחק הזה. והביקור במקומות הקדושים גם מאד מרגש אותם, כמו מראדונה לפני מונדיאל 86. מתוכנן ביקור גם בכנסיית הקבר עם מיסה מיוחדת לקבוצה. יש סיכוי שיבקרו אצל האפיפיור לפני שמגיעים לברצלונה, הרעיון הוא גם שיבקרו בכותל. הלו"ז המדויק של הקבוצה יגיע מחר ונפרסם אותו".

עוד בנושא

נחטפו תוך 20 דקות: אזלו הכרטיסים למשחק של ישראל מול ארגנטינה
בארגנטינה מזהירים: "אל תתנו למסי להגיע לירושלים הבוערת"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ליאונל מסי שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. רויטרס
"גם המאמן וגם הקבוצה וגם ההתאחדות מקשיבים לו בקשב רב והחליטו לעשות את הביקור". ליאונל מסי/רויטרס

"מסי הוא הרוח החיה מאחורי הנסיעה", גילה בנעים. "גם המאמן וגם הקבוצה וגם ההתאחדות מקשיבים לו בקשב רב והחליטו לעשות את הביקור. משיחות שעשיתי הם מאד לחוצים, הם לקראת משחק מהותי במונדיאל מול איסלנד, מה שעומד לזכותינו שיש לנו כותל אחד וזה מה שדחף ועזר להביא אותם לביקור כאן. יש ענין של קארמה ואמונה וכיף לנו שהם באים, כמו עם הג'ירו, פתאום בישראל כולם מתאהבים בחזרה במי שאנחנו".

על שאלות העלויות של הביקור אמר בנעים: "זה לא משחק למטרות רווח, העלויות גבוהות כי שילמנו זכויות שידור וגם את הרישוי לארח אותם. הביקור הוא יוזמה פרטית שלי מול חברה פרטית בארגנטינה שהם הזכיינים של הטור הזה, זה עומד על בערך 4 מיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully