וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחטפו תוך 20 דקות: אזלו הכרטיסים למשחק של ישראל מול ארגנטינה

האוהדים הסתערו על אתר "לאן" וכמעט 25 אלף כרטיסים נמכרו לקהל הרחב, שצמא לראות את מסי וחבריו ב-9 ביוני בטדי. לפני כן התנהלה מכירה מוקדמת של 5,000 כרטיסים לבעלי המנויים

one

בווידאו: ליאונל מסי וברצלונה במשחק הליגה האחרון

כל הכרטיסים למשחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה נחטפו הערב (ראשון) תוך 20 דקות בלבד. המכירה לקהל הרחב נפתחה רשמית בשעה 21:00 באתר של משרד הכרטיסים "לאן", שם הסתערו עשרות אלפי אנשים על פחות מ-25 אלף כרטיסים.

כזכור, כל 5,000 הכרטיסים שהוצאו במכירה מוקדמת אמש לטובת בעלי בעלי המנויים לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, נחטפו גם הם תוך שעות עוד קודם לכן, כשכל בעל מנוי היה זכאי לרכוש כרטיס אחד למשחק שייערך באצטדיון טדי ב-9 ביוני (מוצ"ש, 21:30). כרטיסים נוספים הוקצו לטובת בני נוער וילדים מהפריפריה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
המטרה של מכבי חיפה: החתמת קשר אחורי לפני תחילת ההכנות
בית"ר ירושלים: גיא לוזון מונה למאמן, חתם לעונה אחת
הפועל חיפה פנתה למכבי תל אביב: רוצים את סוהיל ארמלי. יואב כץ ממתין לשחרור

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הקהל הישראלי לא יכול לחכות. ליאונל מסי ונבחרת ארגנטינה/רויטרס

בימים האחרונים היה טירוף סביב הכרטיסים למשחק ועל פי הפניות שמגיעות למשרד הכרטיסים ולהתאחדות לכדורגל, גם כמות של מאות אלפים לא היתה משביעה את רצון אוהדי הכדורגל בישראל לצפות בליאונל מסי, רגע לפני המונדיאל ברוסיה.

חמש קטגוריות של מחירים נקבעו לקראת המשחק המסקרן. קטגוריה 3 תכלול כרטיסים במחיר הנמוך ביותר של 93 שקל לבוגר ו-49 שקל לילד. כרטיס לתא הזהב בטדי יהיה היקר ביותר ויעמוד על 830 שקל. חבילת האירוח לתא הזהב תכלול גם חנייה וכניסה למתחם אירוח מיוחד שיוקם בארנת הכדורסל הסמוכה לאיצטדיון הכדורגל.

הכרטיסים למשחק של נבחרת ישראל מול ארגנטינה על פי אתר לאן. צילום מסך
עשרות אלפים היו ברשימת ההמתנה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully