וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למכבי תל אביב: רוצים את סוהיל ארמלי. יואב כץ ממתין לשחרור

27.5.2018 / 11:56

אחרי פרץ וברסקי: הקשר, שכבש תשעה שערים במדי בית"ר תל אביב רמלה, עשוי להיות מושאל. שוקרני מתקרב לחתימה, דילמוני סיכם את רוב הפרטים. במועדון גיששו אצל וארן לפני מימוש האופציה

צילום מסך

הפועל חיפה פנתה למכבי תל אביב בבקשה להחתים את הקשר סוהיל ארמלי. במועדון ממתינים לתשובה מסגנית האלופה, כשעוד קודם לכן הבהירו לשחקן כי במידה וישוחרר יהיו מוכנים לעמוד בחוזה שלו. ארמלי, 22, שכבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי בית"ר תל אביב רמלה, מחזיק במספר הצעות - אך הפועל חיפה, ששאלה בעבר דור פרץ ורוסלן ברסקי ממכבי תל אביב, מנסה לצרף קשר שלישי ששייך לצהובים-כחולים בתוך שלוש שנים.

רועי שוקרני וחן דילמוני ממשיכים להתקרב לקבוצה. שוקרני אמור לחתום לקראת סוף השבוע, כשדילמוני סיכם את רוב הפרטים וממתין להחלטה סופית של יואב כץ בעניין. כזכור, עד סוף השבוע ניסה ניר קלינגר להחתים את שמעון אבוחצירה, אך החלוץ לא המתין להחלטה סופית, שהתעכבה בגלל הצעות שבוחן אלון תורג'מן, וחתם בקרית שמונה. תורג'מן מחזיק בהצעה מהפועל באר שבע ומקבוצה נוספת בחו"ל, אך בבירת הנגב הבהירו לו כי עד שלא ימצה את האופציה האירופית היא לא תמצה איתו את המשא ומתן. ניסו קפילוטו צפוי לחתום בהמשך השבוע לשנתיים.

בנושא אחר: חיפה גיששה בימים האחרונים אצל אנתוני וארן, בניסיון לבדוק האם אפשר להעבירו מבית"ר ירושלים. וארן הסביר כי לבית"ר ירושלים יש אופציה להאריך איתו את החוזה. במועדון אישרו כי ניסו לצרף את השחקן והמתינו להחלטה של אלי טביב בעניין, אך לבסוף התבשרו כי האופציה מומשה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אורי מגבו הגיע להסדר עם מכבי פתח תקוה, בדרך לחתימה לשנתיים בקרית שמונה
יואב כץ הגיש הצעה לראדו גנסארי. לפני החתימה: מאמן ונלו שוחח עם ניסו קפילוטו

סוהיל ארמלי שחקן בית"ר תל אביב/רמלה (שמאל) מול מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
רכש נוסף מהצהובים? ארמלי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully