וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מגבו הגיע להסדר עם מכבי פתח תקוה, בדרך לחתימה לשנתיים בקרית שמונה

המגן השמאלי ביקש מפתח תקוה להקדים את ההחלטה לגבי מימוש האופציה וקיבל אישור לחתום אצל איזי שרצקי. מחר: פגישה בין ההנהלה ללוי לגבי ההכנות לעונה הבאה

אורי מגבו שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בדרך צפונה. מגבו/קובי אליהו

המגן השמאלי אורי מגבו הגיע הבוקר (ראשון) להסדר עם מכבי פתח תקוה בנוגע לעזיבתו. ללוזונים הייתה אופציה להמשיך את ההתקשרות עם המגן ושקלו לעשות זאת משום שבחלק מהזמן יתופקד המגן החדש, גל שיש, כבלם. מגבו, כך מתברר, שוחח עם אנשי קרית שמונה שהבהירו לו שאם יקבל אישור על אי מימוש האופציה לפני תום המועד הסופי הוא יוכל לחתום בקבוצה מיידית. לאחר השגת האישור מפתח תקוה, מגבו צפוי לחתום לשנתיים בקריית שמונה. את השחקן מייצג הסוכן אדם קידן. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי מגבו מועמד להחליף את סאן מנחם, שיתחיל את האימונים במכבי חיפה ועשוי להישאר בסגל שלה.

ומה עוד קורה בפתח תקוה. המאמן אלישע לוי יערוך מחר פגישת עבודה עם ראשי המועדון. המנהל המקצועי עומר גולן ואבי לוזון שישוב מחופשה בחו"ל אמורים לקבל רשימת שמות שיגבש המאמן לקראת העונה הבאה. לוי מחפש חלוץ זר וצפוי לצרף שחקן נוסף לקישור. לירוי צעירי זומן לפגישה ויקבל השבוע הצעה לעונה הבאה, אבל הוא מחזיק גם בהצעה נוספת. במועדון ממתינים להחלטה של רומאריו פירס, שהיה אמור להשיב בסוף השבוע וביקש לעכב אותה עד תחילת השבוע. ההערכה היא שעד מחר יכריז פירס, שכבר סיכם לעונה אחת וקיבל הצעה לשנתיים בהתאם לבקשתו, האם הוא מממש את הסיכום. פירס קיבל הצעה מאוסטרליה וזו הסיבה להתלבטות שלו.

יובל שבתאי ממשיך לחפש קבוצה. הפועל רעננה היא אחת האופציות שלו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully