וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ הגיש הצעה לראדו גנסארי. לפני החתימה: מאמן ונלו שוחח עם ניסו קפילוטו

26.5.2018 / 21:36

הקשר קיבל שדרוג בחוזה והבעלים טוען: "הוא רוצה להישאר". הבלם קיבל הצעה מהולנד רגע לפני החתימה לשנתיים. שוקרני צפוי להצטרף כבר בשבוע הבא. שחקנים ביקשו מכץ להעתיק את המחנה מהולנד לקייב

צילום מסך

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח בסוף השבוע עם הקשר ראדו גנסארי והגיש לו הצעה רשמית לעונה הבאה. גנסארי קיבל שדרוג בחוזה ולדברי כץ: "הוא רוצה להישאר בקבוצה. היחס שאנחנו נותנים לשחקנים ומה שיצרנו בעונה שעברה, גורם לכולם לרצות להישאר". כזכור, לקראת סוף השבוע נרשמה התקדמות משמעותית עם ניסו קפילוטו שצפוי לחתום לשנתיים. יחד עם זאת, השחקן אינו חתם ואף שוחח עם מאמן ונלו, שניסה לשכנע אותו לוותר על ההצעה ולהמריא להולנד לצורך חתימה.

קפילוטו, 28, היה אחד מעמודי התווך של הקבוצה העונה. "אמרנו שברגע ששחקן אחד יסגור, נצליח לסגור את רוב השחקנים שלנו וזה מה שקרה", אמר הבעלים. "ברגע שתמאש סגר, מלול עשה זאת. לשטקוס יש חוזה. יחד עם ניסו ומגן שמאלי שנביא, חוליית ההגנה שלנו לא תיפגע". גל אראל, שהרוויח חוזה נמוך מאוד בעונה החולפת לאחר שחתם ברגע האחרון של חלון ההעברות, דורש שדרוג משמעותי. הוא החל בשיחות ראשוניות עם כץ אך טרם חתם.

כפי שפרסמנו, מגעים מתנהלים כרגע מול שלושה שחקנים: הקשרים מירקו אורמוש, רועי שוקרני שקרוב מאוד לחתימה וסוהיל ארמלי, ששייך למכבי תל אביב. במועדון כבר הגישו הצעה רשמית לשנתיים לחלוץ שמעון אבוחצירה, אבל ההצעה הכספית מקרית שמונה הייתה טובה יותר והוא החליט שלא להמתין להפועל חיפה, שביקשה לעכב את החתימה עד שתורג'מן יחליט סופית היכן ישחק בעונה הבאה.

שחקני הקבוצה פנו ליואב כץ וביקשו להעתיק את מיקום מחנה האימונים, כך שיתקיים שוב בקייב ולא בהולנד. הבעלים שוקל זאת. הפועל חיפה קיבלה הצעה ממארגני המחנה בהולנד לפיה חלק מהמחנה ימומן באמצעות טורניר אליו יימכרו כרטיסים.

עוד בנושא:

איתן מזרחי: "בגלל חוסר הוודאות בבית"ר, ז'אורז'ניו לא חתם עדיין בהפועל"
חוזר לקדנציה שלישית: שמעון אבוחצירה חתם לשנתיים בקרית שמונה
אנורתוזיס בודקת אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
צפוי להישאר. גנסארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully