וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שלישית: שמעון אבוחצירה חתם לשנתיים בקרית שמונה

25.5.2018 / 10:27

חלוץ הפועל רעננה שכבש 10 שערי ליגה אשתקד, העדיף את הקבוצה של סילבס על פני הפועל חיפה שהגישה לו הצעה לחוזה לשנתיים. מילוש ראדיבוייביץ' עשוי להישאר אם לא יגיע חלוץ זר

שחקן הפועל רעננה, שמעון אבוחצירה. סוכנות ג'יני
חוזר לקרית שמונה. אבוחצירה/סוכנות ג'יני

החלוץ שמעון אבוחצירה חתם לשנתיים בעירוני קרית שמונה ויחזור לקדנציה שלישית במועדון. אבוחצירה, של מועמדותו לקרית שמונה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה השחקן הראשון אותו איזי שרצקי רצה לראות חותם בקבוצה ולאחר מו"מ ארוך יחסית סיכמו הצדדים את כל התנאים והשחקן הצטרף רשמית. השחקן העדיף לחתום בקרית שמונה למרות שרעננה הציעה לו בימים האחרונים חוזה משודרג לשתי עונות, עם אופציה לעונה שלישית, כשהחלוץ החזיק גם בהצעה לשנתיים מהפועל חיפה.

החתימה של אבוחצירה עשויה להביא להישארותו של מילוש ראדיבוייביץ' בקבוצה. בקרית שמונה רצו לצרף חלוץ זר, אך העובדה שאבוחצירה הסכים בסופו של דבר להגיע תביא לכך ששרצקי וסילבס יבחנו מחדש את הדברים ויקבלו החלטה האם לצרף חלוץ זר נוסף או להשאיר את המגן השמאלי הסרבי בקבוצה. אם ראדיבוייביץ' לא יישאר, בקרית שמונה ינסו להחתים את אורי מגבו ממכבי פתח תקוה.

אבוחצירה, 31, היה מלך השערים של רעננה בעונה החולפת עם 10 שערי ליגה. הוא סיים את עונתו השנייה בקבוצה של קורצקי, כאשר את קריירת הבוגרים שלו הוא החל בהפועל פתח תקוה במדיה כבש 14 שערים ומאז הספיק לשחק גם בלאריסה היוונית ושתי עונות במכבי חיפה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully