וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך של זוארץ והמרכזים שעשוי להכריע את זהות יושב ראש ההתאחדות

29.5.2018 / 12:15

זוארץ הוא כרגע המועמד היחיד שמתמודד על התפקיד אחרי שנקט במהלך עם המרכזים בו הצליח לגייס 93 אחוזי תמיכה, דבר שמביא לכך שגם אם אדם אחר ירצה להתמודד הוא לא יוכל לעשות זאת

עריכת וידאו:ניר חן

שינו זוארץ הוא כרגע המועמד היחיד שמתמודד על ראשות ההתאחדות לכדורגל, אבל גם אם יקום אדם אחר עד מחר (רביעי), המועד הסופי להגשת מועמדות, ויבקש להתמודד מולו, הוא לא יוכל.

המהלך הדרמטי בו נקט זוארץ באחרונה בשיתוף מרכזי הפועל ומכבי שתומכים בו, היה להחתים למעלה מ-90 אחוז מהקבוצות על תמיכתן בו. תקנון ההתאחדות לכדורגל קובע כי אדם אשר רוצה להתמודד לראשות ההתאחדות לכדורגל, צריך להציג לפחות 10 אחוזי תמיכה בו מצד הקבוצות השונות. העובדה כי זוארץ והמרכזים גייסו 93 אחוזי תמיכה, מביאה למצב בו גם אם יש היום אדם שירצה להתמודד, הוא לא יוכל מאחר שמספרית הוא לא יוכל לגייס 10 אחוזי תמיכה.

עוד בנושא:

כ-7,500 כרטיסים למשחק הנבחרת מול ארגנטינה יועברו לספונסרים
נחטפו תוך 20 דקות: אזלו הכרטיסים למשחק של ישראל מול ארגנטינה
פיליפו גאלי מועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל

שינו זוארץ בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
שינו זוארץ/יוסי ציפקיס

יש לציין כי מלבד המהלך הדרמטי של איסוף למעלה מ-90 אחוזי תמיכה כדי לנטרל מועמד אחר, יש כאן נסיון ברור להשפיע על ועדת הכשירות שאמורה להתכנס בתחילת השבוע כדי להכריע בשאלת הזיקה של זוארץ. מאחר שזוארץ שימש כספונסר במכבי פתח תקוה והפועל מרמורק ואף סייע לפרקים לבית"ר ירושלים, הוא עלול להיות בבעיה אל מול החלטת הועדה שתבחן האם פעילותו בקבוצות חייבת למנוע ממנו את מועמדותו לראשות ההתאחדות לכדורגל. כאשר זוארץ יעמוד מול הוועדה בתחילת השבוע הבא, הוא יציג תמיכה גורפת של כל קבוצות ליגת העל, הליגה הלאומית וליגה א' וזה עשוי לסייע לו מול חברי הועדה, אם יתקל בבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully