וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס קינזי: "אני חושב שצריך לבטל את בדיקות הסמים עד סוף העונה"

שחקנה של הפועל ירושלים הגיב לפרשת השביתה ("חוסר התקשורת עם השחקנים הזרים בלתי אפשרי") וכתב על הייתכנות ששחקנים צרכו חומרים אסורים: "ברגע שהליגה נגמרה אתה חופשי"

עריכה: מתן חדד

שחקנה של הפועל ירושלים, טרנס קינזי, הגיב לפרשת שביתת השחקנים בליגת העל עם פוסט ומספר ציוצים בהם הביע את חששותיו מסיום הליגה והביע ביקורת על חוסר התקשורת בין הנהלת הליגה והקבוצות לשחקנים הזרים.

"ראשית, אני רוצה לדבר בשם עצמי אך בשם כל שחקן אחר בליגה שחולק את אותן חששות", אמר קינזי, שהוסיף: "חוסר התקשורת בין הנהלת הליגה והקבוצות לבין השחקנים הזרים בתקופה האחרונה הייתה בלתי מקובלת. אנחנו חלק מהליגה הזאת. אני מרגיש שהיה צריך להיות נציג מטעם הזרים בדיונים, מישהו שידווח לנו מה קורה. היינו צריכים פשוט לנחש מה הצעד הבא, זה לא מספיק. ההודעה האחרונה שקיבלנו הייתה שהליגה הסתיימה".

עוד בנושא:

הלילה הדרמטי של הכדורסל הישראלי: כך הסתיימה השביתה של שחקני ליגת העל
חשבונית הנפש: על המשבר בליגת העל בכדורסל
הפועל תל אביב נגד המנהלת: "פעלה כדי לרצות רק קבוצה אחת"

טרנס קינזי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא אהב את ההתנהלות. טרנס קינזי/ברני ארדוב

קינזי אמר שבגלל שמבחינת הזרים הליגה הסתיימה, ייתכן שחלק מהשחקנים הזרים הספיקו כבר לצרוך חומרים אסורים לשימוש. על כך אמר: "הליגה בוטלה, ואז אחרי כמה שעות חזרה. כאתלטים מקצוענים יש תרופות, חלבונים ושייקים שאסור לנו לקחת במסגרת הליגה, אבל ברגע שהיא נגמרה, אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה. הליגה סיכנה הרבה שחקנים ומשפחות עם כל הסיפור הזה. תגנו על השחקנים". לאחר מכן הוא הוסיף בציוץ נוסף: "אני לא חושב שצריכות להתקיים בדיקות סמים עד סוף העונה. איך אפשר?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully