וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד המנהלת: "פעלה כדי לרצות רק קבוצה אחת"

25.5.2018 / 13:27

האדומים תקפו את המנהלת לאחר ההסכם: "הפגינה חוסר פתיחות, דרוש שינוי בהנהגת המנהלת כדי להוביל לשנים קדימה". גם ארגון השחקנים לא יצא נקי: "כועסים על העיתוי שבו בחר לפתוח בשביתה"

עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי סאגה בלתי נגמרת ומו"מ לילי מרתוני, מנהלת הליגה הגיעה היום (שישי) לסיכום עם ארגון השחקנים על מתווה חדש שבו קבוצות יוכלו לשתף בעונה הבאה שישה זרים והחוק הרוסי יישמר.

מי שמאוד לא אהבה את הסיכום הזה היא הפועל תל אביב, שהוציאה הודעה חריפה בתגובה ובה נכתב: "מפרוץ הסכסוך בין ארגון השחקנים למנהלת, בחרנו שלא להביע את עמדתנו בפומבי מחשש שתקשה עוד יותר על המשא ומתן. חשבנו, ואנחנו עדיין חושבים, שהאינטרס העליון של המועדון היה לסיים את השביתה ולחזור לשחק".

"ראשי הקבוצה השקיעו שעות רבות בניסיון לגשר על פערים ולהביא לסיום המשבר. עמדתנו נשמעה בכל חדר רלוונטי בו התקיימו דיונים משמעותיים על הנושא. לטעמנו, ניתן היה להגיע לתוצאה טובה ונכונה יותר עבור הכדורסל הישראלי, אבל לנוכח עומק המשבר ולחץ הזמן המשמעותי, זו התוצאה המיטבית. מיום חזרתה לליגת העל, פעלה תמיד הפועל תל אביב לשמירת הצביון הישראלי, מתוך אמונה בשחקן הישראלי ובמחלקות הנוער של המועדון לצד שאיפה מתמדת להישגיות ותארים".

עוד בנושא:

המנהלת וארגון השחקנים אישרו את ההסכם: ליגת העל חוזרת לפעילות
שמואל פרנקל: "זו תהיה בכייה לדורות אם מכבי ת"א תבנה שתי קבוצות"
אז מה עכשיו? הפלייאוף ייצא לדרך בשלישי, מכבי חיפה תרד רשמית

יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן. קובי אליהו
נגד המנהלת וארגון השחקנים. רמי כהן/קובי אליהו

למרות האמור לעיל, יש בהפועל תל אביב כעס רב על העיתוי שבחר ארגון השחקנים לקיים בו את איום השביתה, רגע לפני השיא של עונת הכדורסל, עיתוי אשר לא מותיר זמן לפתרון ראוי של המשבר ואשר עלול היה להביא לנזק עתידי גדול לענף כולו. כמו כן, הפועל תל אביב לא מבינה את ההתעקשות של ארגון השחקנים וחוסר הנכונות למצוא פשרה ולו זמנית על מנת לא לפגוע בענף, בטח לאחר העובדה שהם העלו את המתווה שסוכם בסופו של דבר".

"התנהלותו של הארגון לאורך כל השבוע האחרון לא אפשרה לנו לתמוך בשחקנים ובטענות העקרונית שלהם. לו היו מקבלים השחקנים את מתווה המנהלת לפיו בעונה הבאה ישחקו בחוקים זהים לעונה הזו, ולאחר מכן היה מתנהל משא ומתן על הסכם ארוך טווח - היה נמצא פתרון ראוי בהרבה לסוגית כמות הזרים".

"הפועל תל אביב רואה גם את ראשי המנהלת כאשמים במצב שנוצר, בכך שמתוך דאגה לקבוצה אחת החלה את המשא ומתן באיחור (וליתר דיוק רק לאחר שנוצר שוב משבר בדירקטוריון המנהלת), הפגינה חוסר פתיחות ובנקודת הבסיס החליטה להתעלם מהחלטות פנימיות של המנהלת, שסוכמו על ידי כל הקבוצות בקיץ שעבר לשלוש שנים, וכל זאת על מנת לרצות קבוצה אחת ותוך התעלמות מקול ההיגיון וחוסר הבנה למשבר העומד בפתחנו".

"אי לכך, ולאחר משבר גדול שלישי תוך שנתיים שמאיים על קיום הליגה (משבר הפיינל פור, משבר איומי הפרישה בקיץ האחרון והמשבר הנוכחי), הפועל תל אביב חושבת שחייב לבוא שינוי בהנהגת המנהלת על מנת להוביל את המנהלת לשנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully