וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לדרך חדשה: פרנק למפארד מועמד מוביל לאימון דרבי קאונטי

קשר נבחרת אנגליה לשעבר סיים לאחרונה את קורס המאמנים ומחפש את המשרה הראשונה. אחרי שמגעים עם איפסוויץ' לא צלחו, הוא התראיין לתפקיד אצל הקבוצה שהייתה העונה בפלייאוף הצ'מפיונשיפ

שחקן עבר פרנק למפארד. AP
פרנק למפארד/AP

פרנק למפארד הוא מועמד בכיר לאימון דרבי קאונטי, וכבר ישב לראיון אצל בעלי המועדון מל מוריס, שמעוניין לקחת את הזמן בהחלטה על המאמן הבא. למפארד סיים לאחרונה קורס מאמנים והשיג רישיון מסוג A, שמאפשר לו לאמן קבוצות בוגרים. הוא מעוניין להוציא את הקריירה החדשה שלו לדרך, ומוקדם יותר החודש התראיין גם למשרה הפנויה באיפסוויץ', אך הצדדים לא הגיעו להסכמות. "ביליתי הרבה זמן בצ'לסי העונה ורכשתי הרבה ניסיון", הוא סיפר לאחרונה, "כשתגיע ההזדמנות הנכונה בזמן המתאים עבורי, אבחן את הדברים מקרוב".

דרבי, שהעפילה העונה לפלייאוף של הצ'מפיונשיפ אבל לא הצליחה לעלות דרכו לפרמיירליג, מחפשת מאמן עם ניסיון בליגת המשנה הקשוחה של אנגליה. שמות כמו דין סמית' מבנרטפורד, אלכס ניל מפרסטון, פול קוק מוויגאן וניל האריס ממילוול עלו כמועמדים, וגם מיק מקארתי הוזכר, אבל למרות חוסר הניסיון שלו נראה שלמלך שערי צ'לסי בכל הזמנים יש סיכוי לא רע לקבל את התפקיד. סטיבן ג'רארד, ששיתף איתו פעולה במשך שנים רבות בנבחרת אנגליה, מונה לאחרונה למאמן ריינג'רס הסקוטית, ולמפארד לא רוצה כמובן להישאר מאחור.

עוד בנושא

אם תעלה ליגה: אסטון וילה תאשר לג'ון טרי לא לשחק נגד צ'לסי
יורגן קלופ התבדח: "יהיו בגמר שני מאמנים בלי שום מושג בטקטיקה"
חדשות רעות לחמד: ברייטון החתימה את החלוץ הרומני פלורין אנדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully