וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.5: ברייטון החתימה את החלוץ הרומני פלורין אנדונה

חדשות רעות לתומר חמד: החלוץ הגיע מלה קורוניה וחתם לחמש עונות אצל השחפים. אתלטיקו מדריד לא מוותרת על אנטואן גריזמן, מנצ'סטר סיטי תנסה שוב לרכוש את מחרז תמורת 70 מיליון יורו

רויטרס

העברות

* חדשות רעות לתומר חמד: ברייטון החתימה לחמש שנים את חלוץ נבחרת רומניה פלורין אנדונה, שהגיע מלה קורוניה תמורת 5.25 מיליון ליש"ט. ההעברה תהפוך לרשמית ב-8 ביוני, ואז התחרות בעמדות ההתקפה של השחפים תיגבר וקשה על הישראלי שגם כך נפלט מהרוטציה לקבל דקות.

שמועות

* בצרפת מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בלורנצו פלגריני שחקנה של רומא וקשרה של ניס ז'אן מישל סרי.

* סוכנו של מרקו אסנסיו מפעיל את הלחץ על ריאל מדריד וטוען: "הקבוצה דחתה שתי הצעות בסך 150 מיליון יורו עבורו.

כל הסימנים מראים שאנטואן גריזמן נמצא בדרכו לברצלונה, אך נראה שלקבוצתו אתלטיקו מדריד אין כוונה לוותר עליו כל כך מהר ועל פי ה"הדיילי מייל" היא מוכנה להציע לו שכר מטורף של קרוב ל-25 מיליון יורו לעונה, 10 מיליון יורו יותר מהחוזה שמציעים לו הקטלאנים (15 מיליון יורו).

בינואר האחרון עסקת העברתו של ריאד מחרז מלסטר סיטי למנצ'סטר סיטי נפלה בגלל שהסיטיזנס לא הסכימו לשלם לשועלים 70 מיליון יורו על הקשר המוכשר. כעת, נראה שאלופת אנגליה הפכה אותו למטרה הראשית שלה והיא מוכנה לשלם את הסכום בנוסף ל-15 מיליון יורו כבונוסים עתידיים, כך טוען ה"לסטר מרקורי".

רשת "ESPN" מדווחת שטוטנהאם הצטרפה למאבק על שירותיו של בלמה המצרי של ווסט ברומיץ', אחמד חגאזי בן ה-27. השחקן חווה עונת בכורה מוצלחת מבחינה אישית בפרמיירליג למרות שקבוצתו ירדה ליגה, וגם לסטר סיטי, ניוקאסל, ווסטהאם והאדרספילד לוטשות עיניים לכיוונו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן חוגג. רויטרס
אתלטיקו לא מוותרת עליו. גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully