וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ התבדח: "יהיו בגמר שני מאמנים בלי שום מושג בטקטיקה"

מאמן ליברפול הגן על זינדין זידאן: "גם עלי אומרים שאני חלש בטקטיקה, הוא מבריק". על המשחק: "לזכות זה ב-DNA שלנו". מאמן ריאל: "רונאלדו חי בשביל המשחקים האלה" (ש', 21:45)

הגמרהסתיים26/05/2018
ריאל מדריד
  • בנזמה (51)
  • בייל (64)
  • בייל (83)
1:3
  • (55) מאנה
ליברפול
רויטרס

    כל אירופה תעצור את נשימה ביום שבת (21:45) כאשר ריאל מדריד תפגוש את ליברפול בגמר ליגת האלופות שייערך השנה באצטדיון האולימפי בקייב. הבלאנקוס ינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות במפעל בפעם השלישית ברציפות, בעוד שהקבוצה של יורגן קלופ מחפשת זכייה שישית בהיסטוריה שלה.

    עוד בנושא:

    אפשרות לטרייד אחרי הגמר: בייל יעבור לליברפול, סלאח לריאל מדריד
    ויסנטה דל בוסקה: "אין אף שחקן בליברפול שהיה יכול לעזור לריאל מדריד"
    זינדין זידאן: "ככל שמבקרים את רונאלדו, כך הוא נהיה טוב יותר"

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"
    שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
    יהיה "השפן" של זידאן? גארת' בייל/רויטרס

    ריאל מדריד

    זינדין זידאן יכול להיות מאוד מרוצה ממצב הסגל שלו לקראת המשחק הכי חשוב של העונה. דני קרבחאל חזר לכשירות ויפתח בעמדת המגן הימני, כאשר יתר חוליית ההגנה ידועה ובשלישיית הקישור ישחקו כרגיל קרוס, מודריץ' וקאסמירו. על פי הדיווחים בספרד ההתלבטות היחידה של המאמן הצרפתי היא בחלק ההתקפי. רונאלדו, כמובן, בטוח בהרכב אך לא ברור מי יפתח לצידו כאשר איסקו, לוקאס ואסקס, גארת' בייל, מרקו אסנסיו וקארים בנזמה מתחרים על שני מקומות בלבד בהרכב. כרגע נראה שהעדיפות היא לאיסקו ובנזמה, אך זו לא תהיה הפתעה אם מישהו אחר מהרשימה הזו יפתח.

    זינדין זידאן: "המפתח שלנו להצלחה הוא עבודה קשה, זו התשוקה שלי. אם אתה מוכן עבוד קשה אפשר להשיג הכל. עבורי, זה נורמלי לגמרי. רונאלדו בכושר נהדר. הוא חי בשביל המשחקים האלה, אלה כל החיים שלו. יכול להיות שאנחנו קצת בלחץ אבל זה טוב לחשוב ברגשת. אז מה אם אני קצת בלחץ? אנחנו לא הפייבוריטים וגם לא ליברפול. זה משחק של 50-50".

    סרחיו ראמוס: "כמובן שסלאח טוב מאוד, אבל נראה מה יהיה בגמר. תמיש יש שחקנים שבאפונה וכאלה שפחות. נפגעו מעט מזה שדיברו בעיקר על הדרך של ליברפול לגמר. עברנו את יובנטוס, פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן, הייתה דרך קשה ועכשיו אנחנו בקו הסיום. אנחנו מנסים לאטום את האוזניים בפני ביקורות, טובות או רעות. הקבוצה שלנו תמיד מאוד מפוקסת".

    מרסלו: "עדיין יש לנו המון מוטיבציה לזכות בתארים. יש לנו היסטוריה נהדרת מאחורנו ואנחנו צריכים להמשיך להילחם. שמעתי שקלופ אמר שיש לי בעיות בהגנה. בגמר כזה הרבה אנשים אומרים דברים לא נכונים. אני מכבד את הדעה של כולם ומרוצה מהיכולת שלי. אני חושב שגם החברים שלי מרוצים, וגם המאמן והנבחרת שלי. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

    מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
    האם הוא גדול עד כדי הובלה של ליברפול לזכייה בצ'מפיונס? מוחמד סלאח/רויטרס

    ליברפול

    יורגן קלופ ושחקניו לא הצליחו אומנם לקרוא תיגר על מנצ'סטר סיטי במאבק על אליפות הפרמיירליג, אך מגיעים לגמר ליגת האלופות אחרי עונה נהדרת שבה הם שברו שיא כיבושים ובחצי הגמר הבקיעו שבעה שערים בשני משחקים שקיימו מול רומא. קלופ יכול להיות מעודד מהעובדה שאמרה ג'אן וג'יימס מילנר חזרו לאימונים, כך שרק ג'ואל מאטיפ ואלכס אוקסלייד צ'מברליין לא כשירים למשחק הזה. בניגוד לריאל מדריד, בליברפול ברור לגמרי מי השלישייה שתפתח בחלק הקדמי כשמקומם של סלאח, מאנה ופירמינו מובטח. ג'ורדן הנדרסון וג'יימס מילנר הוותיקים צפויים לפתוח במרכז השדה לצידו של ג'ורג'יו ויינאלדום.

    יורגן קלופ: "אני מאושר להיות פה עם חבורת השחקנים הזו. הם נלחמו קשה מאוד ומגיע להם להיות כאן. אני גאה בהם, עכשיו הזמן לשחק כדורגל. אנשים חושבים שלזידאן חסר ידע בטקטיקה, אבל הם אומרים את זה גם עלי. יש שני מאמנים בגמר שאין להם מושג בטקטיקה! מזה אומר על המשחק? זידאן הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים אי פעם. הוא נמצא בריאל פחות זמן משאני בליברפול והוא כבר מנסה לזכות בליגת האלופות בפעם השלישית, מה שאף אחד לא עשה אף פעם. הוא מבריק בדיוק כפי שהיה כשחקן. הניסיון מאוד חשוב, ואני די בטוח שלפני שריקת הפתיחה שחקני ריאל יהיו בטוחים יותר, אבל זו לא בעיה כי זו תהיה רק ההתחלה. אנחנו ליברפול. אנחנו לא רק קבוצה טובה מאוד, אלא גם מועדון שזה ב-DNA שלנו לעשות דברים גדולים".

    מוחמד סלאח: "זינדין זידאן היה אחד השחקנים האהובים עלי בילדותי, יחד עם פרנצ'סקו טוטי ורונאלדו הברזילאי. שלושתם שיחקו באופן מאוד שונה מכל אחד אחר". על קלופ: "כמובן שאנחנו נשמעים להוראות שלו, אבל הוא נותן חופש לכל אחד לשחק את המשחק שלו. הוא נותו לשחקנים ביטחון לעשות מה שהם רוצים במהלך המשחק. זה הכוח שלו. זה לא רק עבורי, אלא למען כולם. הוא חבר שלי ושל כל אחד בקבוצה".

    מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
    קלופ וזידאן ראש בראש/GettyImages

    המספרים:

    * שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר. ריאל מדריד ניצחה פעמיים, ליברפול שלוש פעמים. הפעם הראשונה שהשתיים נפגשו היתה בגמר האלופות ב-1981, אז האנגלים חגגו עם 0:1 מתוק משער של אלן קנדי.

    * לריאל מדריד יש 15 הופעות בגמר האלופות, ב-12 מהגמרים היא גם זכתה. ליברפול הופיעה 7 פעמים בגמר וזכתה 5 פעמים.

    * כריסטיאנו רונאלדו הוא מלך השערים של המפעל עם 15 שערים. מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו הם הסגנים שלו עם 10 כיבושים.

    * סרחיו ראמוס זוכר לטובה את האצטדיון בקייב, כאשר הוא הניף עם נבחרת ספרד את הגביע ביורו 2012 באצטדיון הזה.

    * יורגן קלופ פגש שש פעמים בעבר את ריאל מדריד כמאמנה של בורוסיה דורטמונד. הוא ניצחה בשלושה מהמפגשים, הפסיד פעמיים ופעם אחת סיים בתיקו.

    * רונאלדו הבקיע שלושה שערים ב-440 הדקות שהוא שיחק נגד דורטמונד של קלופ במפגשים האלו.

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully