וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "ככל שמבקרים יותר את רונאלדו הוא רק נהיה יותר טוב"

מאמן ריאל מדריד ערך מסע"ת לקראת הקרב הגדול מול ליברפול בגמר האלופות (ש', 21:45) ושיבח את כוכבו: "אתם (התקשורת) צריכים להיות זהירים כשמבקרים אותו. אנחנו תמיד משחקים באותה התלהבות"

רויטרס

ריאל מדריד כבר עשתה היסטוריה כשזכתה פעמיים ברציפות בליגת האלופות. ביום שבת אלופת אירופה תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות בפעם השלישית ברציפות במפעל כשתפגוש בקייב את ליברפול המלהיבה של מוחמד סלאח.

זינדין זידאן, המאמן הצרפתי שחתום על שתי הזכיות האחרונות, אמר במסע"ת לקראת המשחק: "אנחנו כבר שלוש שנים ביחד. גם כשהיו לנו קשיים, אנחנו תמיד ממשיכים עם המחוייבות ואני גאה לעבוד עם הקבוצה הזו כל יום. זו חוויה".

עוד בנושא:

העברות: פאבר מאמן דורטמונד, פלגריני בווסטהאם, לבנדובסקי לצ'לסי?
היסטוריה בספרד: הואסקה הקטנה עלתה לראשונה בתולדותיה ללה ליגה

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ייקח תואר שלישי ברציפות? זידאן במסע"ת/רויטרס

הצרפתי נשאל האם ליברפול תהיה יותר רעבה מריאל מדריד לתואר ואמר: "אני לא יודע לגבי היריבה, אני יכול להגיד שאנחנו תמיד עם אותה התלהבות, מחוייבות ותשוקה למשחק. אי אפשר להגיד שאנחנו פחות רעבים מאחרים. אנחנו ניתן את הכל וננסה לעשות את זה הכי טוב שאנחנו יכולים".

העיתונאים ניסו לדלות מידע על ההרכב של זידאן במשחק הגמר וזה ענה: "לבחור את ה-11 זה גורם לי לכאב ראש. שלישיית החוד (רונאלדו, בייל ובנזמה) הם הכי טובים עבורי והם הראו לאורך הדרך עד כמה הם טובים. אבל אני חייב לתת צ'אנס גם לאחרים ולעשות רוטציות. ברור שלא אגיד מי פותח בשבת, אני בעצמי לא יודע בוודאות".

על רונאלדו: "כריסטיאנו יודע שלשחקנים יש תקופות פחות טובות, אבל המודעות שלו מסבירה מדוע הוא הכי טוב משום שיש שחקנים שקורסים תחת לחץ, ואחרים להיפך. הוא מגיב בצורה מושלמת לביקורת, ככל שמבקרים אותו יותר הוא הופך להיות יותר טוב כך שאתם (התקשורת) צריכים להיות זהירים כשאתם אומרים שהוא לא טוב מספיק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
נראה בשיא הכושר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully