וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.5: אונאי אמרי יקבל 5.7 מיליון יורו לעונה בארסנל

על פי "דיילי מייל", מחליפו המיועד של ונגר סגר לשלוש שנים. מינויים רשמיים: פלגריני בווסטהאם, פאבר בדורטמונד, מוהאמד הארגנטינאי בסלטה ויגו. צ'לסי סימנה את לבנדובסקי

one

העברות

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על מינוי של לוסיאן פאבר למאמנה החדש. פאבר, שאימן את ניס בעונה שעברה, אמר לאחר ההודעה: "לאמן את דורטמונד זו משימה מאתגרת שאני כבר מצפה לה".

*ווסטהאם הודיעה רשמית על מינויו של מנואל פלגריני לתפקיד מאמן הקבוצה. פלגריני שאימן בעונה האחרונה את הביי בליגה הסינית צפוי להרוויח אצל הפטישים סכום של כ-6.7 מיליון דולרים לעונה. פלגריני אימן בעבר את ריאל מדריד (2009/10) ואת מנצ'סטר סיטי (2013-2016). פלגריני יחליף בתפקיד את דייויד מויס.

* סלטה ויגו הפתיעה עם מינויו של אנטוניו מוהאמד למאמנה החדש. המאמן הארגנטינאי, המכונה "אל טורקו" (הטורקי), מגיע אחרי שעבד במונטריי המקסיקנית, איתה גם זכה באליפות. מוהאמד בן ה-46, שרשם ארבע הופעות בנבחרת ארגנטינה כשחקן ב-1991, יחליף בתפקיד את חואן קרלוס אונסואה.

* המגן השמאלי דייגו קונטנטו, ששיחק בעבר בבאיירן מינכן, עזב את בורדו הצרפתית וחתם אצל פורטונה דיסלדורף, העולה החדשה לבונדסליגה.

* ברייטון של בירם כיאל ותומר חמד הודיעה על החתמתו של בלם נבחרת ניגריה ליאון בלוגון (29), שחקנה של מיינץ שמגיע לשחפים בהעברה חופשית.

* יוליאן שיבר בן ה-29 חתם באוגסבורג אחרי שסיים את חוזהו בהרטה ברלין. הוא חתם לשלוש שנים בקבוצתו החדשה.

* פיליפ מונטנייה מונה למאמנה החדש של לאנס וינסה להחזיר אותה לליגה הראשונה בצרפת.

לוסיאן פאבר בדורטמונד

אנטוניו מוהאמד בסלטה ויגו

כך הציגה ווסטהאם את מנואל פלגריני

שמועות

* על פי "דיילי מייל", אונאי אמרי סגר את כל תנאיו בארסנל. המאמן הספרדי שנפרד מפריס סן ז'רמן יחתום על חוזה לשלוש שנים ויקבל שכר של 5.7 מיליון יורו לעונה.

* בדיילי טלגרף טוענים שצ'לסי הפכה את רוברט לבנדובסקי למועמד מספר אחד שלה לחיזוק הקיץ.

*כלי תקשורת בספרד דיווחו כי אימו של ניימאר ייעצה לבנה "לעזוב את פ.ס.ז מהר ככל האפשר" ולהצטרף לריאל מדריד. לטענת האם, היא אינה מרוצה משריקות הבוז שספג בנה מהאוהדים בפריז וכי התאכזבה מכך שהנהלת המועדון לא הגנה על ניימאר בצורה ראויה.

*כלי תקשורת בצרפת טוענים כי ליברפול קרובה לסיכום על צירופו של הקשר נביל פקיר מליון שעשוי להגיע כמחליפו של קוטיניו שעזב לברצלונה בינואר. עם זאת נשיא המועדון הצרפתי ז'אן מישל אולאס צינן את ההתלהבות כשאמר: "לא היו שום מגעים עם ליברפול. מי שרוצה את פקיר הקיץ צריך להיות מאוד מאוד עשיר".

*הכחשה נוספת הגיעה מכיוונו של מאמן נאפולי מאורציו סארי. ברוסיה טענו כי זניט סנט פטרסבורג מעוניינת בו כמחליף לרוברטו מאנצ'יני, אך נציגיו של סארי דחו את הפרסומים לפיהם התקבלה פנייה הרשמית מהקבוצה הרוסית.

*עוד ברוסיה: ספרטק מוסקבה מעוניינת לצרף את החלוץ הארגנטינאי של שחטאר דונייצק פקונדו פריירה בן ה-27.

ניימאר פריס סן ז'רמן. רויטרס
עכשיו הגיע תורה של האימא לדבר. ניימאר/רויטרס

*המנהל הספורטיבי של מילאן מסימיליאנו מיראבלי הכריז כי החלוץ קרלוס באקה יחזור לשורות הרוסונרי אחרי שנת השאלה בוויאריאל.

*האנובר האיצה את המגעים בניסיון לצרף את דומיניק היינץ מפ.צ. קלן. היינץ יכול לעזוב את היורדת תמורת שלושה מיליון יורו בשל ירידה הליגה. גם איינטרכט פרנקפורט ובורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינות.

*ורדר ברמן הגישה הצעה בסך שני מיליון יורו תמורת מרטין הרניק מהאנובר. כזכור, הרניק כבר שיחק בברמן ועזב אותה ב-2010.

*מיינץ תהפוך את פיליפ מוונה להחתמה הראשונה שלה בקיץ, המגן בן ה-24 צפוי לחתום בהעברה חופשית.

נביל פקיר פרופיל. GettyImages
יחצה את התעלה? נביל פקיר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully