וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בספרד: הואסקה הקטנה עלתה לראשונה בתולדותיה ללה ליגה

חברה חדשה לבארסה וריאל: הקבוצה של רובי, שלפני שלוש שנים עוד שיחקה בליגה השלישית, ניצחה 0:2 בחוץ את לוגו והבטיחה עלייה סנסציונית. מיטיולנד זכתה באליפות דנמרק בפעם השנייה

one

בווידאו: תקציר משחק הפרידה של אנדרס אינייסטה מברצלונה

הואסקה הקטנה עשתה הערב (שני) היסטוריה בכדורגל הספרדי כשעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה. הקבוצה מאראגון שבצפון מזרח ספרד עוד שיחקה בליגה השלישית בעונת 2014/15, אבל אחרי הכישלון בפלייאוף בעונה שעברה עשתה הפעם את הבלתי ייאמן והבטיחה עלייה סנסציונית עם ניצחון חוץ 0:2 על לוגו במחזור ה-40 בליגת המשנה.

המאמן רובי, שהיה עוזר מאמן ברצלונה והוזכר כמועמד למכבי תל אביב בעבר, התגבר עם שחקניו על רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון בחודשים פברואר-אפריל והשלים את סיפור הסינדרלה הערב. אלכס גיאר כבש כבר בדקה השישית והבלם חורחה פולידו מצא זמן נהדר לשער בכורה עם עקב בדקה ה-38. הואסקה עלתה למקום הראשון עם 75 נקודות, כשבקופה נותרו שש בלבד ולכן ספורטינג חיחון השלישית (68) כבר לא תוכל לעבור אותה. ראיו וייקאנו צפויה להצטרף אליה בשבוע הבא והעולה השלישית תיקבע בפלייאוף.

מיטיולנד חוגגת אליפות. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני מיטיולנד מרימים את הגביע/רויטרס

דנמרק

מיטיולנד הדנית גברה היום 0:1 על הורסנס בביתה וזכתה באליפות דנמרק בפעם השנייה בתולדותיה. "הזאבים" הוקמו רק לפני 19 שנים, בפברואר 1999 בעיר הרנינג, אבל מאז הצליחו להפוך לכוח עולה בכדורגל הדני. מארק דל הנדה כבש את שער האליפות בדקה ה-59 ומיטיולנד סיימה את העונה במקום הראשון עם 85 נקוודת, ארבע נקודות יותר מברונדבי השנייה, שפספסה הזדמנות לזכות באליפות לראשונה מאז עונת 2004/05. מיטיולנד, שהשיגה את מספר הנקודות הגדול ביותר לאלופה בדנמרק, עצרה שנתיים של שליטה בליגה על ידי קופנהאגן, שסיימה עונה מאוכזבת מאוד במקום הרביעי ועם 58 נקודות בלבד.

בעונה הבאה מיטיולנד תשחק במוקדמות ליגת האלופות וישנו סיכוי לא גדול שתפגוש את הפועל באר שבע, שכן שתיהן לא צפויות להיות מדורגות החל מהשלב השני. היא תנסה להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות ובפעם השנייה לשלב בתים אירופי, אחרי שהצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית בשנת 2015/16, ואף ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הנוקאאוט הראשון למרות שהפסידה בסיכום שני המשחקים והודחה. רפאל ואן דר וארט ההולנדי הגיע לקבוצה העונה, אך שיחק פעמיים בלבד וחזר להולנד מבלי שלקח חלק משמעותי בזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully