וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות לטרייד אחרי הגמר: בייל יעבור לליברפול, סלאח לריאל מדריד

"אס" טוען שהבלאנקוס מעוניינים במצרי ומוכנים לשלוח תמורתו את שיאן ההעברות שלהם. וראן לקראת שבת: "רונאלדו תמיד מגיע לרגעי המפתח". קלופ הסביר מדוע העדיף את ליברפול על יונייטד

רויטרס

עונה נפלאה ומטורפת בליגת האלופות תגיע לסיומה ביום שבת עם מפגש בין שני מועדוני ענק - ריאל מדריד וליברפול, אך בספרד כבר מתעסקים ביום שאחרי הגמר ומעלים את האפשרות ששניים מהמשתתפים בו יחליפו צדדים בקיץ. "אס" המדרידאי טוען כי ייתכן שמוחמד סלאח יעבור לריאל מדריד, ובתמורה ליברפול תקבל את גארת' בייל. ערכו של הוולשי, שנקנה לפני חמש שנים מטוטנהאם תמורת 101 מיליון יורו, ירד בשל התקופה הלא יציבה ורוויית הפציעות שלו במדי הבלאנקוס וכעת על פי טרנספרמרקט הוא שווה "רק" 70 מיליון. לעומתו, ערכו של המצרי טיפס בעקבות העונה המפלצתית שלו ל-80 מיליון יורו.

עוד בנושא

מהפכה במטבח: מיכאל יוכין מנתח את המינויים הטריים במועדוני הצמרת
העברות בעולם, 24.5: יונייטד בדרך להחתמה ראשונה, באלוטלי בדרך לנאפולי?
יוסי בניון הוזמן להשתתף במשחקי הפרישה של דירק קאוט ותומאש רוזיצקי

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
יחזור לאנגליה? גארת' בייל/רויטרס

רפאל וראן אמר לקראת הגמר: "הם עושים הגנה טוב ביחד ויוצאים קדימה מהר. שלישיית החוד משתפת פעולה נהדר וכובשת הרבה שערים. נצטרך לעשות מאמץ משותף כדי להשאיר להם כמה שפחות שטחים. אין פייבוריטית במשחק, אם ליברפול הגיע עד הגמר סימן שמגיע לה להיות שם. כריסטיאנו תמיד מגיע לרגעי המפתח, הוא מאמין בעצמו ואנחנו סומכים עליו".

יורגן קלופ ינסה להשיג תואר ראשון מאז הגיע לליברפול, ובינתיים הוא נזכר במגעים שניהל עם הקבוצה לאחר שעזב את דורטמונד. "אני אוהב את ההיסטוריה של המועדון, אני ממש רומנטיקן של כדורגל. ידעתי שכנראה אוכל לעזור, שהם צריכים אותי. אני יודע במה אני טוב", הוא סיפר לשחקן העבר של המייטי רדס רובי פאולר, שראיין אותו ל"מירור". "כשהם סיפרו על על הבעיות שיש להם חשבתי לעצמי שאני כנראה המאמן המתאים למועדון הזה. ליברפול היא מותג עולמי ענק, עצום, אבל בשורה התחתונה זו עדיין משפחה. אני רוצה להשתפר ולהתפתח, אין ספק, אבל אני לא רוצה להגיע למשרד בבוקר בעניבה. זה לא אני".

"היו לי שיחות עם מועדונים אחרים והם לא דיברו כמו מועדוני כדורגל", הסביר מדוע בחר בליברפול תוך עקיצה לעבר מנצ'סטר יונייטד, "זה נשמע כמו שיווק, דיברו איתי על תדמית ועל מסמכים שאני צריך לחתום עליהם. חשבתי לעצמי שזה לא המשחק שאני אוהב. זה אולי חלק מהמשחק, אבל זו לא יכולה להיות העדיפות הראשונה. קודם כל צריך להשתפר בכדורגל עצמו, ובזה אני טוב. כל השאר יכול לקרות במקביל אבל זה פחות חשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully