וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון הוזמן להשתתף במשחקי הפרישה של דירק קאוט ותומאש רוזיצקי

23.5.2018 / 20:12

קשר מכבי פתח תקוה יחלוק כבוד לשני השחקנים, איתם שיתף פעולה במדי ליברפול וארסנל. לאירוע הפרידה מההולנדי יגיעו בין השאר ג'רארד וקראגר, מהצ'כי יגיעו להיפרד פברגאס ופאבל נדבד

צילום מסך

יוסי בניון הוזמן להשתתף במשחקי הפרישה של שני כוכבים עמם שיתף פעולה במהלך הקריירה האירופית שלו - דירק קאוט ותומאש רוזיצקי. שיאן ההופעות של נבחרת ישראל ימריא תחילה לרוטרדם, שם ייערך ביום ראשון הקרוב אירוע הפרידה של קאוט, שיכלול גם צפייה משותפת של כל המוזמנים בגמר ליגת האלופות שיתקיים ערב לפני כן, וב-9 ביוני יגיע לפראג כדי ליטול חלק בערב לכבודו של רוזיצקי.

עוד בנושא

אלישע לוי חתם לעונה במכבי פתח תקוה: "סגירת מעגל עבורי"
בתיה שהר: "אם הפועל באר שבע תביא עוד שני חלוצים, בן לא יישאר"
וידאר קיארטנסון הודה לאוהדים והפתיע: "נתראה בעונה הבאה"

שחקני ליברפול יוסי בניון, דירק קאוט. AP
לזכר הימים היפים. קאוט ובניון במדי ליברפול/AP

קאוט בן ה-37, שפרש במאי אשתקד אחרי שזכה באליפות עם פיינורד, שיתף פעולה עם בניון ב-110 משחקים במדי ליברפול. אל אירוע הפרידה שלו (27 במאי) הוזמנו בין היתר סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר, קרייג בלאמי, לואיס גרסיה, ייז'י דודק וחברים נוספים ששיחקו איתו בליברפול ופנרבחצ'ה, והם יתמודדו בהדרכת רוד חוליט מול קבוצה של כוכבי פיינורד לשעבר, אותה יאמן רונאלד קומאן וכוללת בין השאר את רוי מקאי, פייר ואן הוידונק וסלומון קאלו. במחצית השנייה, את קבוצת החברים של קאוט יחליפו כוכבי נבחרת הולנד לדורותיה, בהדרכת לואי ואן חאל, ושם ניתן למצוא את אדווין ואן דר סאר, פרנק דה בור, רוד ואן ניסטלרוי וגם שחקנים פעילים כמו אריאן רובן, ווסלי סניידר ורובין ואן פרסי.

רוזיצקי, שפרש לפני כחצי שנה בגיל 37, שיחק עם בניון בארסנל בעונת 2011/12. המשחק לכבודו יפגיש בין כוכבי נבחרת צ'כיה לבין החברים ששיתפו איתו פעולה במדי דורטמונד וארסנל. האירוע נקבע ל-9 ביוני, חמישה ימים לפני פתיחת המונדיאל, אך ססק פברגאס לא נכלל בסגל של נבחרת ספרד ואישר את הגעתו. גם נורי שאהין, מתיו פלאמיני, דדה ואחרים צפויים להיות בין המשתתפים בקבוצת החברים, כשבצד של הכוכבים הצ'כים אמורים לשחק פטר צ'ך, פאבל נדבד ויאן קולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully