וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי חתם לעונה במכבי פתח תקוה: "סגירת מעגל עבורי"

23.5.2018 / 18:09

מאמן נבחרת ישראל לשעבר מונה רשמית למאמן המלאבסים ויאמן אותם בעונה הבאה: "אני שמח ובטוח שנבנה ביחד קבוצה חזקה וטובה שכולנו נהנה ממנה". על המועמדות של אלישע לוי למכבי פתח תקוה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה.
שיהיה בשעה טובה. אלישע לוי

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלישע לוי חתם הערב (רביעי) רשמית וסופית במכבי פתח תקוה לעונה הבאה, 2018/19. המלאבסים הוציאו הודעה בה נכתב: "אנו שמחים להודיע כי אלישע לוי חתם על הסכם לעונת 2018/19 כמאמן הקבוצה. אלישע ערך סיור במתקן האימונים ואנחנו מאחלים לו בהצלחה במכבי פתח תקוה ומקווים שיגשים לנו את חלומותינו. אנחנו בטוחים שעשינו את הבחירה הנכונה והטובה ביותר למכבי פתח תקוה". המאמן עצמו אמר: "אני שמח לחתום במכבי פתח תקוה. זו סגירת מעגל בשבילי ואני בטוח שנעשה ביחד עם אבי לוזון וכל משפחת מכבי פתח תקוה קבוצה טובה וחזקה. אין לי ספק שנהנה".

עוד בנושא:
בשבוע שעבר פרסמנו: אלישע לוי המועמד המוביל לאימון מכבי פ"ת
ולפני יומיים: מכבי פתח תקוה החלה במו"מ עם לוי

לוי בן ה-60 אימן את נבחרת ישראל בקמפיין האחרון שלה במוקדמות גביע העולם, אז סיימה במקום הרביעי בבית. בתום הקמפיין הוחלט לא לחדש את חוזהו. לוי, ששיחק בהפועל בית שאן, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה, החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן ב-1989 ומאז אימן את מכבי הרצליה, צפרירים חולון, שוב את הפועל בית שאן, עירוני ראשון לציון, הפועל כפר סבא, מ.ס. אשדוד, שוב את הפועל כפר סבא, בני סכנין, מכבי חיפה והפועל באר שבע. הוא זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות והגיע איתה שלוש פעמים לגמר הגביע. כמו כן, הוביל אותה לקמפיין בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2009/10, אז כזכור סיימה ללא שערים וללא נקודות בבית שכלל את באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully