וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מועמד מוביל למכבי פ"ת, דידייה ברוסו חתם לשנה

15.5.2018 / 10:56

המאמן שדחה בעבר הצעה כדי לקבל את משרת הנבחרת נמצא על הכוונת של הלוזונים וייתכן שיוזמן לפגישה. קשר קרית שמונה הצטרף, אחרי הסיכום עם פירס, הברזילאי יחתום בקרוב לשנתיים

עריכת וידאו: מתן חדד

אלישע לוי מועמד מוביל להגיע למכבי פתח תקוה בעונה הבאה. כזכור, מועמדותו של המאמן עלתה מיד לאחר המשחק מול הפועל עכו. המאמן מחזיק בהצעה גם מבני סכנין. ייתכן שבקרוב תיערך פגישה עם לוי במטרה לבחון האם זאת האופציה המועדפת עליו. לוי הוזכר בעבר כמועמד לאמן את מכבי פתח תקוה, אך העדיף להמתין לנבחרת ישראל אותה קיבל בסופו של דבר.

עוד בנושא:

יוסי אבוקסיס חתם לחמש שנים בבני יהודה בלי סעיף יציאה לנבחרת
נכשל מו"מ בין טביב לשינו זוארץ לרכישת בית"ר ירושלים, ב-14:00: מסע"ת עיתונאים

דידייה ברוסו. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
נשאר כחול, עובר קבוצה. דידייה ברוסו/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

בנושא אחר: דידיה ברוסו, שעל מועמדותו למכבי פתח תקוה פורסם בוואלה! ספורט, חתם על חוזה לשנה אחת בקבוצה אחרי שאתמול סיכם את התנאים בעל פה באמצעות סוכנו גלעד קצב. השחקן כזכור, היה מבוקש בקיץ האחרון ובזה שלפניו וכעת הגיע למועדון וישחק לצד רומאריו פירס. כזכור, אתמול הגיע אבי לוזון לסיכום בעל פה עם פירס, שצפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים. בנוסף, הקבוצה נתנה ליובל שבתאי אור ירוק לעזוב. במועדון אישרו כי הודיעו לרישאר סומא, אליבלטו וגרגורי טאדה כי לא יממשו את האופציות עליהם והם רשאים לחפש קבוצה אחרת. במהלך הימים הקרובים תיערך פגישה עם נציגי תומאש סיבוק במטרה להגיע להבנות על שחרורו. סיבוק דורש פיצוי מלא, בעוד שפתח תקוה מציעה לו פיצוי נמוך יותר, של מספר חודשים, תמורת עזיבה.

צחי גיגי קיבל הודעה כי במועדון מעוניינים בו כשוער ראשון. פתח תקוה התעניינה באיתמר ניצן, אך הדבר יהיה רלוונטי רק אם בהמשך לא יסגור בקבוצה אחרת. "צחי שוער מצוין, הוא נשאר במכבי פתח תקוה", הגיבו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully