וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.5: מאוריסיו פוצ'טינו האריך חוזה, רודרי עובר מוויאריאל לאתלטיקו

המאמן הארגנטינאי של טוטנהאם חתם על חוזה חדש שישאיר אותו בלונדון ב-5 העונות הקרובות. הצוללת הצהובה הודיעה שהגיעה לסיכום לגבי הקשר מול הקלוצ'ונרוס, יונייטד רוצה את פביאן רואיס, ליברפול את דונארומה

one

העברות

* אסייר גאריטנו מונה למאמנה החדש של ריאל סוסיאדד. גאריטנו חתם על חוזה עד 2021 במועדון הבאסקי ואמר: "לאמן את סוסיאדד זה משהו שתמיד רציתי. אני מאוד שמח ונרגש".

* ויסל קובה היפנית הודיעה רשמית על החתמתו של אנדרס אינייסטה. בהודעה מטעם המועדון נכתב כי הקשר בן ה-34, שחתם לעונה אחת, "יעזור לנו להגשים מטרת העל - להפוך למועדון הכדורגל מספר 1 באסיה".

* טוטנהאם הודיעה רשמית שמאמנה מאוריסיו פוצ'טינו חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון בחמש העונות הקרובות. מקור לא רשמי מסר שהוא צפוי להרוויח סכום שקרוב ל-10 מיליון יורו לעונה.

*צ'אבי האריך בשנתיים נוספות את חוזהו באל סאד הקטארית. אם ישלים את החוזה, אקס ברצלונה בן ה-38 ישלים חמש עונות במועדון הקטארי.

*בולוניה מסריה A הודיעה על סיום דרכו של המאמן רוברטו דונאדוני במועדון. דונאדוני בן ה-54 הדריך את הרוסו בלו מאז 2015. בולוניה סיימה את העונה במקום ה-15.

* העולה החדשה לליגה הראשונה באיטליה, אמפולי, מתחזקת. המגן הפולני מיכל מרצ'יאניק חתם לשלוש שנים בהעברה חופשית.

* מאמן מכבי חיפה לשער אלכסנדר סטנוייביץ' מונה למאמן אל קאדסיה מהליגה הראשונה בערב הסעודית.

* ויאריאל הודיעה כי סיכמה עם אתלטיקו מדריד על מכירתו של רודרי, והקשר יצטרף לקולצ'ונרוס אחרי חמש עונות בצהוב. ההודעה טרם זכתה לאישור מצד קבוצתו של דייגו סימאונה.

שמועות

* בספרד מדווחים שז'וזה מוריניו מעוניין לצרף למנצ'סטר יונייטד את פביאן רואיס, קשרה הצעיר של ריאל בטיס, שמועמד גם לברצלונה וריאל מדריד.

* על פי "דון באלון", ליברפול הצטרפה למירוץ אחר שוערה הצעיר של מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה.

* בקאלצ'יו מארקטו מדווחים שג'סטין קלויברט, הבן של פטריק קלויברט, שכיכב בעונה החולפת באייאקס, צפוי לעבור לרומא בעונה הבאה.

* מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד להחתמה הראשונה שלה הקיץ, וצפויה לשלם את סעיף השחרור של פרד, קשרה הברזילאי של שחטאר דונייצק. פרד בן ה-25 היה קרוב דווקא למנצ'סטר סיטי בינואר, אך כעת נראה שיגיע לצד האדום של העיר תמורת סכום שמוערך בכ-60 מיליון יורו.

* לוצ'אנו ספאלטי רמז כי הוא עומד לחתום על חוזה חדש באינטר: "לא אודיע באותו יום שאנצ'לוטי נחשף כמאמן נאפולי. בהשוואה אליו, אני כלום. אני מאושר כאן".

* ויין רוני יגיע הבוקר לוושינגטון כדי לעבור בדיקות רפואיות ולסגור פרטים אחרונים מול די סי יונייטד. מלך שערי מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה בכל הזמנים יסייר באצטדיון החדש של הקבוצה, וצפוי לחתום שם בימים הקרובים.

* אחרי שקרלו אנצ'לוטי מונה למאמן נאפולי, גוברות ההערכות שמריו באלוטלי יצטרף גם הוא. מה שחיזק את השמועה הזו היה העובדה שהפרטנופי החלו לעקוב אחד החלוץ באינסטגרם - וכעת הוא אחד מ-62 דפים בסך הכול שהמועדון עוקב אחריהם.

* מנצ'סטר סיטי בעקבות עוד יהלום: באנגליה טוענים שפפ גווארדיולה שוקל לפנות למתייס דה ליכט, בלמה בן ה-18 של אייאקס.

* אנטוניו קונטה יפוטר כנראה בימים הקרובים מצ'לסי, ועל פי 'טלגרף' אם זה יקרה הוא שוקל לקחת הפסקה מכדורגל. מאוריציו סארי מוסיף להיות המועמד המוביל להחליפו בלונדון.

* סטיבן ג'רארד מעוניין לחזק את ריינג'רס במגן ליברפול בן וודבורן. הוולשי בן ה-18 עשוי להגיע מהאקסית של ג'רארד בהשאלה.

* חלוץ ווסט ברומיץ' סלומון רונדון מבוקש באתלטיקו מדריד ובמילאן.

שחקן שחטאר דונייצק פרד. AP
בדרך למעבר יוקרתי. פרד/AP

וגם:

* ריבאלדו, כוכב העבר של ברצלונה, סבור שקבוצתו לשעבר צריכה להחתים את מוחמד סלאח, החלוץ המצרי של ליברפול. כשהברזילאי נשאל איזה שחקן פרמיירליג בארסה צריכה לצרף, הוא ענה ללא היסוס: "סלאח. הוא שחקן נהדר. הוא שחקן שמשנה משחק. הוא צריך להוכיח שהוא לא שחקן של עונה אחת, וכדי להדביק את רונאלדו ומסי, הוא צריך להמשיך בכושר הזה עשר שנים. אבל יהיה לו קשה, כי הפרמיירליג היא יותר קשה מאשר הליגה הספרדית".

* ארתורו וידאל אמנם מחזיק בחוזה בבאיירן מינכן עד 2019, אך על פי "בילד" הוא מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד ושוקל לעזוב.

* ווסטהאם הודיעה שפטריס אברה וג'יימס קולינס יעזבו כאשר החוזה שלהם יפוג בקיץ.

* ווטפורד רוצה להשאיר אצלה את ג'רארד דאופלאו, לאחר שהגיע בינואר בהשאלה מברצלונה. בספרד מדווחים ששחקן ההתקפה מעוניין להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully