וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי חתם בנאפולי, מאוריציו סארי נמצא בדרכו לצ'לסי

המאמן שפוטר העונה מבאיירן מינכן חתם לשלוש עונות בפרטנופי ויאמן באיטליה לראשונה אחרי תשע שנים. דה לאורנטיס נפרד מסארי: "מודה על המסירות", ועל פי הדיווחים הוא יחתום בלונדון

משחק הכיסאות בשוק המאמנים העולמי נמשך והערב (רביעי) קרלו אנצ'לוטי חתם בנאפולי לשלוש עונות. המאמן, שזכה באליפויות עם מילאן, צ'לסי, פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן (ממנה פוטר העונה) וגם קטף שתי זכיות בלית האלופות (פעמיים עם מילאן ועוד פעם עם ריאל מדריד), יחזור לאמן באיטליה לראשונה אחרי תשע שנים. על פי הדיווחים, הוא ירוויח שישה מיליון יורו לעונה.

אנצ'לוטי הגיב למינוי בסרטון שפורסם בעמוד הטוויטר של המועדון: "אני מאושר. זה כבדו לאמן קבוצה מעיר כל כך מיוחד עם אוהדים מדהימים. קדימה נאפולי, לתמיד".

קודם לכן אישר בעלי נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, כי מאוריציו סארי עוזב את הקבוצה אחרי שלוש עונות. "אני רוצה להודות לסארי על המסירות היקרה שלו לקבוצה, שגרמה יוקרה וגאווה לעיר ולאוהדים מסביב לעולם", צייץ דה לאורנטיס בטוויטר, "הוא יצר מודל משחר נערץ על ידי רבים. בראבו מאוריסיו".

סארי צפוי להחליף בימים הקרובים את אנטוניו קונטה כמאמן צ'לסי, כאשר אחד הדברים שמעכבים זאת הוא סעיף השחרור שלו מנאפולי - שעומד על 7 מיליון יורו. בתקשורת האנגלית נטען כי יש אפשרות שנאפולי תוותר לצ'לסי על תשלום הסעיף בתמורה לרכישה במחיר נמוך (כ-15 מיליון יורו) של דויד לואיז. בנוסף, סארי מחזיק בהצעה מזניט סנט פטרסבורג.

עוד בנושא

בשל עבירה על חוקי הפייר פליי: מילאן עשויה לקבל הרחקה מאירופה
כריסטיאנו רונאלדו: "ניימאר? השחקנים הטובים בעולם כבר נמצאים בריאל מדריד"
אונאי אמרי הוצג בארסנל: "מאמין שנוכל להיות הקבוצה הטובה בפרמיירליג ובעולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully