וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "ניימאר? השחקנים הטובים בעולם כבר נמצאים בריאל מדריד"

כוכב ריאל מדריד נוקט עמדה מפתיעה על רקע השמועות העקשניות בנוגע לאפשרות שכוכב פ.ס.ז' יצטרף, ומצהיר: "אפרוש בגיל 41. פיזית, אני כמו בן 23". אימו חשפה: "כריסטיאנו נולד אחרי נסיון הפלה שלא צלח"

רויטרס

השידוך האפשרי בין ניימאר לריאל מדריד ממשיך להעסיק את התקשורת הספרדית, אבל נראה שאת כריסטיאנו רונאלדו הפרשייה המתמשכת כבר לא מעניינת במיוחד. "אתם בתקשורת תמיד מדברים ומדברים, טוענים כל קיץ שיגיעו לכאן 50 שחקנים שונים. נחשו מה? אני שמונה שנים כאן, ובסוף אף אחד לא בא", אמר בראיון לתחנת הרדיו "אל צ'ירינגיטו", והוסיף, אולי במסר להנהלת הבלאנקוס וניימאר: "השחקנים הכי טובים בעולם כבר נמצאים בריאל מדריד. בייל, בנזמה, אסנסיו, כולם שחקנים מהטופ העולמי".

כשנשאל רונאלדו על העתיד והתבקש לחזות מתי יתלה את הנעליים, ענה ספק ברצינות ספק בציניות: "פרישה? אולי, רק אולי, בגיל 41. מבחינה פיזית אני כמו בן 23 עכשיו, אז למה שאחשוב על זה?".

עם או בלי קשר למצבו הפיזי של רונאלדו, חשפה אימו, דולורס, סיפור מעניין מהעבר. דולורס השיקה אמש (שלישי) את ספרה האוטוביוגרפי בו חשפה פרטים עסיסיים על בנה, כולל תגלית מרעישה: במהלך ההריון בו נשאה את הכוכב הגדול ברחמה, היא ניסתה לעשות הפלה.

"כבר היו לי שלושה ילדים, ניסיתי להפיל את כריסטיאנו ולמזלי לא הצלחתי. בהמשך הוא הפך לכוכב שהאיר את חיי, ומוסר ההשכל ברור: בנות, אל תעשו את זה, אל תעשו הפלות. ילדים הם הדבר היפה והמשמח ביותר שיש לנו בחיים".

שחקני ריאל מדריד רפאל וראן, כריסטיאנו רונאלדו, שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
"בכל קיץ יש 40 שחקנים שאמורים להגיע לריאל. תאמינו לי - בסוף אף אחד לא בא". רונאלדו עם ניימאר/רויטרס

במקביל, המסרים הסותרים והעמומים של ריאל בנוגע לניימאר נמשכים, ולא רק מכיוונו של רונאלדו. קאסמירו, תומך נלהב בצירופו של חברו לנבחרת ברזיל, אמר אמש ש"כל הדיבורים על מה יהיה בעתיד לא מצליחים להסיח את דעתנו. עכשיו זה ניימאר, שנה שעברה זה היה אדן הזאר, ובשנה שלפני כן לבנדובסקי. שום דבר לא קורה בסוף. דבר אחד אני יכול להבטיח, ותזכרו את זה תמיד: אם אי פעם התקשורת תטען שיש סיכוי שאעבור לברצלונה, אז תדעו שזה לא יקרה. לעולם לא אחתום בבארסה".

הקשר אף עקץ את שחקן העבר צ'אבי, שטען ש"קשר מרכזי לא צריך לשחק כמו קאסמירו": "שימשיך לדבר, ואני בינתיים אשחק בגמר ליגת האלופות. כנראה שאני באמת לא מבין בכדורגל".

רונאלדו במסר לאוהדי ריאל לקראת גמר האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully