וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "מאמין שנוכל להיות הקבוצה הטובה בפרמיירליג ובעולם"

מאמן ארסנל הטרי הוצג במסיבת עיתונאים והציב מטרות גבוהות: "אני רוצה להיאבק על כל התארים, בליגה ובאירופה". היו"ר איבן גאזידיס: "אנחנו פותחים פרק חדש ושונה ממה שנעשה עד כה"

יושב ראש ארסנל איבן גאזידיס (שמאל) במהלך המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איבן גאזידיס משמאל עם הז'קט השחור/רויטרס

אחרי ההודעה על מינויו, הוצג הערב (רביעי) אונאי אמרי כמאמנה החדש של ארסנל וכיורש של ארסן ונגר, שסיים את תפקידו אחרי 22 שנה. אמרי, שסיים את תפקידו בפריס סן ז'רמן אחרי שתי עונות לאחרונה, הקריא הודעה מוכנה ולאחר מכן דיבר כשלצידו יושב ראש המועדון איבן גאזידיס.

עוד בנושא:
אונאי אמרי מונה למאמן ארסנל

אמרי אמר: "זה אתגר נהדר. במהלך הקריירה שלי גדלתי בזכות אתגר חדש בכל שנה. בשבילי, אתגר זה חלום. אני מכיר את השחקנים ואני חושב שהם חשובים מאוד. כל השחקנים שאני רוצה יהיו כאן. אני רוצה לדבר עם השחקנים פנים אל פנים באופן פרטני. אחר צהריים טובים, תודה לכולם שהגעתם ותודה למשפחת קרונקי (הבעלים של ארסנל). נסעתי לאטלנטה כדי להיפגש עם סטן קרוקנקי ועם בנו והייתה שיחה מצוינת. נפגשנו ביום שני וקיבלתי את הרושם שיש להם את ארסנל בלב". המאמן הספרדי בן ה-46 התייחס לקודמו בתפקיד ארסן ונגר ואמר: "תודה רבה לארסן ונגר. הוא מקבל הרבה כבוד מכל המאמנים בעולם. למדתי ממנו את כל הדברים בנוגע לכדורגל".

אמרי התייחס לאנגלית הבעייתית שלו ואמר: "האנגלית שלי היא לא הכי טובה עכשיו ואני רוצה שיהיה לי קל יותר להעביר את המחשבות שלי לתקשורת ולאוהדים, להסביר את הרעיונות שלי, את האמביציות. אני נרגש מאוד לקבל את ההזדמנות הזו במועדון גדול. זו עיר נהדרת ואצטדיון נפלא ויש פה גם שחקנים מתאימים. אני מאמין שאנחנו יכולים לגדול ביחד עם השחקנים שיש לנו כאן. זה חשוב מאוד שנעבוד כדי להיות הקבוצה הכי טובה בפרמיירליג וגם בעולם. הצלחה העונה תהיה להתפתח, איך? על ידי מאבק על כל התארים. אני רוצה שנהיה בין הקבוצות הטובות באירופה ואני גם רוצה שהקבוצה תהפוך את האוהדים לגאים".

על מסוט אוזיל אמר אמרי: "הוא אחד הכישרונות הגדולים ביותר שיש כאן ואני רוצה שחקנים כישרוניים פה. אני רוצה לבלות זמן איתו ועם כל השחקנים, לדבר איתם לגבי כמה אני נרגש ושמח להיות כאן. אני רוצה שגם הם ירגישו את זה. כולנו צריכים לתת 100% וזה מה שאני רוצה שכל שחקן יעשה וגם אני אעשה".

מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. GettyImages
אמרי/GettyImages

גאזידיס הוסיף: "אנחנו מאמינים שהשחקנים יגיבו לאנרגיה של אונאי. אני חושב שהם ירימו את הרמה האישית שלהם ואת המשחק הקבוצתי ואם הם יחבקו את האתגרים האלה, הם יצליחו. מקום שישי הוא לא טוב מספיק ואנחנו צריכים לשפר את זה. כמו שהאמביציה היא לחזור להיאבק על תארים ולהתרות גם באירופה. אני מאמין שהשחקנים יחבקו את זה ואני מאמין לחלוטין שגם כל האוהדים יחבקו את זה. האתגר שעומד בפנינו גדול מאוד, מעבר מאחד מגדולי המשחק שהוא ארסן ונגר ולשמור על זה. זה לא תהליך קל. אנחנו עובדים בצורה שונה, זה הולך להיות יותר תהליך ומאמץ קבוצתי ותמיכה בחזון של אונאי".

גאזידיס המשיך ואמר: "אני לא מסתכל לאחור עכשיו כשאנחנו פותחים פרק חדש בהיסטוריה של ארסנל. אנחנו עושים את זה בדרך חדשה, אבל אני לא מבקר את הצורה בה הדברים נעשו עד עכשיו. ההיסטוריה שלנו תחת ארסן היא פנטסטית ולא תשמעו אותי מעביר עליו ביקורת. המוטו הראשון של המועדון שלנו היה 'קדימה' וזה הזמן להסתכל קדימה. זה מועדון פנטסטי. אנחנו רואים את זה במספר ובאיכות של האנשים שניסו לקבל את תפקיד המאמן. אני מאמין בעומק ליבי שזה מועדון מיוחד ושאם נעמוד מאחורי אונאי אין גבול למה שנוכל להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully