וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי מונה רשמית למאמן ארסנל: "נרגש ממה שאנחנו יכולים להשיג"

הספרדי בן ה-46, שסיים את תפקידו בפ.ס.ז', מונה למאמן התותחנים במקומו של ארסן ונגר שעזב לאחר 22 שנה. הבעלים סטן קרונקי: "אונאי הוא ווינר מוכח, בעל ידע בכדורגל, אנרגיה ואהבה למשחק"

one

ארסנל הודיעה היום (רביעי) רשמית על מינויו של אונאי אמרי לתפקיד מאמן הקבוצה. הספרדי בן ה-46 שהדריך בשנתיים האחרונות את פ.ס.ז' יחליף על הקווים את ארסן ונגר שסיים את תפקידו לאחר 22 שנה בתפקיד. המאמן החדש צפוי להרוויח סכום של 5.7 מיליון יורו לעונה.

אמרי עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני נרגש להצטרף לאחד המועדונים הכי גדולים שיש במשחק הזה. ארסנל ידועה בכל העולם בזכות המחויבות שלה לשחקנים צעירים ובזכות האצטדיון הנפלא שלה. פגשתי את בעלי המועדון והתרשמתי שהם מחויבים להביא הישגים. אני נרגש ממה שאנחנו יכולים לעשות יחד".

הבעלים האמריקאי של התותחנים סטן קרונקי התייחס למינוי ואמר: "אנחנו מאושרים מכך שאונאי הגיע לארסנל. הוא ווינר מוכח. אנחנו משוכנעים שהוא האיש הכי מתאים לתפקיד והוא יביא את ארסנל להישגים גדולים". הבעלים הוסיף: "הדברים שבלטו במהלך הראיונות שקיימנו איתו הם הידע שלו בכדורגל, האנרגיה, הנחישות והאהבה למשחק".

עוד בנושא
מנואל פלגריני מונה למאמן ווסטהאם
העברות בעולם: יונייטד בעקבות סידיבה, יוקאנוביץ' לצ'לסי?
אדריאן ראביו הודיע: מסרב להיכלל ברשימת הגיבוי של נבחרת צרפת

ההצגה של אמרי בארסנל

אמרי פרץ לתודעת אוהדי הכדורגל ברחבי אירופה כשאימן את ולנסיה בין 2008 ל-2012. לאחר מכן עבר לספרטק מוסקבה ממנה פוטר כעבור זמן קצר. בין 2013 ל-2016 הדריך את סביליה איתה זכה שלוש פעמים בליגה האירופית. לאחר מכן עבר לפריס סן ז'רמן איתה זכה בעונה החולפת באליפות ובגביע הצרפתי. עם זאת, במהלך תקופתו בעיר האורות ספג אמרי ביקורות על תיפקוד הקבוצה בליגת האלופות וניהל מערכת יחסים מתוחה עם ניימאר שהתלונן על שיטות האימון שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully