וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל עבירה על חוקי הפייר פליי: מילאן עשויה לקבל הרחקה מאירופה

מועדון הפאר האיטלקי לא הצליח להגיע להסדר כספי עם אופ"א, וייאלץ לעמוד בפני ועדת משמעת בחודש יוני. העונשים האפשריים: איסור על העברות, קנס כבד ואפילו הרחקה מהליגה האירופית

לי יונגהונג הבעלים של מילאן עם המנכ"ל מרקו פאסונה. GettyImages
מילאן בצרות. הבעלים יונגהונג לי והמנכ"ל פאסונה/GettyImages

אופ"א הודיעה הערב (שלישי) כי דחתה את הצעת ההסדר של מילאן בנוגע לחוקי הפייר פליי וכי מועדון הפאר האיטלקי יעמוד בפני ועדת משמעת בחודש יוני. עד לאותו שימוע, ספריה החשבונאיים של מילאן יעבקו סקירה מקיפה, והרוסונרי עשויים לספוג עונשים קשים: איסור על העברות, קנס כבד או אפילו הרחקה מהליגה האירופית (במקרה כזה, אטאלנטה תקבל את הכרטיס שיתפנה ופיורנטינה תלך למוקדמות).

"אחרי בדיקה זהירה של כל המסמכים וההסברים שסופקו על ידי המועדון, הוועד החוקר של אופ"א החליט שנסיבות המקרה לא מאפשרות את סגירת התיק", נמסר מהארגון, לאחר שדחה הצעת הסדר כספית ממילאן בחודש דצמבר, ואחרת נוספת כעת. הספק הגדול ביותר הוא באשר ליכולתו של הבעלים יונגהונג לי להחזיר הלוואה בסך 360 מיליון יורו.

מנכ"ל המילאנזים, מארקו פאסונה, הודה: "כפי שאתם יכולים לדמיין, הופתענו מהודעת אופ"א וקיבלנו אותה במרירות גדולה, כי למען האמת ציפינו מהם להציע לנו הסדר כספי. מאז שחוקי הפייר פליי נכנסו לתוקף, כל הקבוצות קיבלו הזדמנות להגיע להסדר. כמובן שהצוות המשפטי שלנו יחקור את המצב, מכיוון שעצם השימוע בו נצטרך להשתתף פוגע במועדון ובתדמית שלו. אנחנו מנהלים את המועדון בצורה בריאה ומאוזנת, כך שהתאכזבנו מאוד".

עוד בנושא

הארי קיין: "אנחנו יכולים לזכות במונדיאל, כל השחקנים מאמינים"
מתקרב לתותחנים: אונאי אמרי יקבל 5.7 מיליון יורו לעונה בארסנל
ויסנטה דל בוסקה: "אין אף שחקן בליברפול שהיה יכול לעזור לריאל מדריד"

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully