וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין: "אנחנו יכולים לזכות במונדיאל, כל השחקנים מאמינים"

קפטן נבחרת אנגליה דיבר במסיבת עיתונאים וסיפר שהוא לא מפחד לחלום: "אנחנו לא פייבוריטים, אבל אף אחד גם לא חשב שליברפול תגיע לגמר ליגת האלופות. צעירים? זה יכול להיות יתרון"

עריכה: תומר לוי

אחרי שקיבל הודעה רשמית על כך שיהיה קפטן נבחרת אנגליה במונדיאל הקרוב ברוסיה, הארי קיין דיבר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים על הטורניר הקרוב, ועל האמונה בכך שנבחרת שלושת האריות יכולה ללכת עד הסוף. קיין כבש העונה 41 שערים בכל המסגרות במדי טוטנהאם, שסיימה את העונה במקום השלישי.

על הסיכוי של נבחרת אנגליה לזכות במונדיאל אמר: "זה בלתי אפשרי לא לחלום על להניף את גביע העולם. זה ההישג הכי גדול שיכול להיות לכדורגלן. אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות במונדיאל כמו כל נבחרת אחרת. אני לא יכול לשבת כאן ולהגיד שאנחנו לא יכולים לזכות, כי אני מאמין שאנחנו יכולים. זאת הצורה בה אני חושב, אני רוצה לנצח ולזכות בהכל. שאר השחקנים בנבחרת גם חושבים ככה. שווה לנסות ולהילחם עבור זה".

עוד בנושא:

ראו הוזהרתם: עוקץ הסקס שממתין לאוהדים שיגיעו למונדיאל ברוסיה
נבחרת ספרד: 6 נציגים לריאל מדריד בסגל למונדיאל, 4 לברצלונה
ראג'ה נאינגולן נותר מחוץ לסגל למונדיאל ופרש מנבחרת בלגיה

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
שואף הכי גבוה שרק אפשר. הארי קיין/GettyImages

החלוץ בן ה-24, שכבש 12 שערים ב-23 הופעות בנבחרתו המשיך ואמר: "אני בטוח שלכולנו יש חלומות על זה ויש לנו עכשיו גם הזדמנות. אנחנו לא פייבוריטים, אבל אף אחד גם לא חשב שליברפול תגיע לגמר ליגת האלופות. אנחנו נבחרת צעירה, אבל גם מנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון הייתה מאוד צעירה והצליחה להיות אחת מהקבוצות הדומיננטיות באנגליה ולאחר מכן באירופה. להיות צעיר זה לא תירוץ - זה דווקא יכול להיות יתרון. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה, ואם לא נצליח זה אומר שלא היינו מספיק טובים".

אנגליה תפגוש במחזור הפתיחה של בית ז' את נבחרת טוניסיה ב-18 ביוני, ואחר כך תשחק גם נגד נבחרות פנמה ובלגיה בתקווה לצלוח את שלב הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully