וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעלה ליגה: אסטון וילה תאשר לג'ון טרי לא לשחק נגד צ'לסי

אם תנצח בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג את פולהאם, וילה תתחשב בבקשתו של הקפטן בן ה-37 לא לשחק נגד קבוצת נעוריו. סטיב ברוס: "אנחנו נקבל את הבקשה. מה שחשוב זה שהוא יישאר"

עריכה: תומר לוי

אם תנצח בשבת את פולהאם בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג שייערך באצטדיון וומבלי, אסטון וילה תחזור לליגה הבכירה אחרי היעדרות של שנתיים. בקבוצה מתעסקים בימים האחרונים בסימן השאלה סביב ג'ון טרי. הבלם בן ה-37 נראה נהדר העונה והפך לאחת מהסיבות המרכזיות לכך שוילה הגיעה לקרב על העלייה, אך האם הוא יישאר אצלה בעונה הבאה? על פי דיווחים באנגליה התשובה היא כן, והיא אף עשויה להתחשב בבקשתו לא לשחק במשחקים נגד קבוצת נעוריו צ'לסי, בה שיחק משנת 1998 עד שעבר בקיץ האחרון לוילה פארק.

לטרי, שחתם על חוזה לעונה אחת, יש אופצייה משותפת יחד עם המועדון להאריך את החוזה בעונה נוספת אם הקבוצה תעלה לפרמיירליג. המועדון בעניין, והמאמן סטיב ברוס התייחס לעניין הבקשה של טרי לא לשחק נגד צ'לסי: "אם הוא לא ירצה, הוא לא ישחק נגד צ'לסי. אנחנו נקבל את הבקשה שלו. כל עוד הוא רוצה להישאר איתנו עוד שנה, זה נהדר וזה מה שחשוב".

עוד בנושא:

מהפכה במטבח: מיכאל יוכין מנתח את המינויים הטריים במועדוני הצמרת
אונאי אמרי: "מאמין שנוכל להיות הקבוצה הטובה בפרמיירליג ובעולם"
לך תזכור: סיפורו של נובי סטילס, הגיבור הנשכח של מונדיאל 1966

ג'ון טרי שחקן אסטון וילה. GettyImages
לא רוצה לשחק נגד הבלוז. ג'ון טרי/GettyImages

טרי בחר לעזוב הקיץ את צ'לסי ולהצטרף דווקא לאסטון וילה מליגת המשנה, וזאת למרות שקיבל הצעות ממועדונים מכל רחבי העולם וגם מקבוצות פרמיירליג. הוא שיחק ב-35 משחקים בכל המסגרות בהם כבש שער אחד ואף קיבל את סרט הקפטן. בקבוצה סיפרו שהוא עזר לשחקנים צעירים דוגמת ג'ק גריליש להשתפר ומשוכנעים שהישארות שלו בעונה הבאה תשפר אותם עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully