וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילארד, הארדן, לברון, דוראנט ואנתוני דייויס בחמישיית העונה

הרכז של פורטלנד קיבל במפתיע את הכבוד לצד ארבעת הכוכבים. סטפן קרי רק בחמישייה השלישית, ווסטברוק, דרוזן, אנטטוקומפו, אולדרג' ואמביד בחמישייה השנייה. כריס פול והורפורד בחוץ

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, חוגג. AP
ההפתעה הגדולה. לילארד/AP

בזמן שהגמרים האיזוריים ב-NBA מתחילים להתחמם, פורסמה הערב (חמישי) חמישיית העונה ב-NBA. ההפעתה הגדולה היא הכללתו של דמיאן לילארד, כוכבה של פורטלנד שעפה בבושת פנים מול ניו אורלינס כבר בסיבוב הראשון. לצד לילארד ניתן למצוא גם את ג'יימס הארדן שעתיד לקבל את תואר ה-MVP, לברון ג'יימס, קווין דוראנט ואנתוני דייויס.

באופן לא מפתיע במיוחד, לברון נבחר פה אחד לחמישייה הראשונה. זו הפעם ה-12 בקריירה שהוא נבחר לחמישיית העונה, מתוך 15 עונותיו בליגה הטובה בעולם - שיא כל הזמנים (לקובי בריאנט וקארל מאלון היו 11 בחירות). מלבדו, היחיד שנבחר פה אחד לחמישייה הראשונה היה ג'יימס הארדן.

עבור דייויס, מדובר בחדשות טובות במיוחד, שכן יהיה זכאי לחוזה "סופר-מקס" ב-2019, שיאפשר לו לחתום ב-2019 על חוזה של 230 מיליון דולר לחמש שנים.

בחמישייה השנייה התברגו ראסל ווסטברוק, דמאר דרוזן, יאניס אנטטוקומפו, למרכוס אולדרג' וג'ואל אמביד (שיכול היה להרוויח עוד 29 מיליון דולר אם היה נבחר לראשונה), בעוד בשלישית נמצאים סטפן קרי, ויקטור אולדיפו, ג'ימי באטלר, פול ג'ורג' וקארל אנתוני טאונס.

אגב, בהקשר לאולדריג' - זו העונה ה-21 ברציפות שלסן אנטוניו יש נציג בחמישיות העונה ב-NBA - הרצף הארוך ביותר בליגה כרגע.

עוד קיבלו קולות: כריס פול (54), רודי גובר (51), קיירי אירווינג (42), בן סימונס (36), אל הורפורד (32), ניקולה יוקיץ' (28), אנדרה דראמונד (7), קלינט קאפלה (6), דריימונד גרין (6), קייל לאורי (3), סטיבן אדמס (2), דונובן מיטשל (2), קליי תומפסון (2), טרבור אריזה (1), דמרכוס קאזינס (1), דווייט הווארד (1), קווין לאב (1), קריסטאפס פורזינגיס (1).

עוד בנושא:

שומרים על הגחלת: המסר של השחקנים הלא מוערכים של בוסטון בפלייאוף
לברון ג'יימס מתכחש לסימני השחיקה ושוב מתגושש עם לו: "אני בסדר גמור"
אמארה סטודמאייר רוצה לחזור מפרישה ל-NBA: "אני בכושר מצוין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully