וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי הוא בדיוק מסוג השחקנים שהווריירס היו צריכים נגד יוסטון"

אחרי ההפסד של גולדן סטייט, פרשן "וושינגטון פוסט" ביקר את בניית הסגל של סטיב קר: "למה צריך 6 סנטרים? כספי היה יכול לאיים מבחוץ". זאק לאו מ-ESPN: "כספי היה יכול להיות מאוד שימושי בסדרה כזו"

שחקן גולדן סטייט עומרי כספי. AP
אולי היתה טעות לשחרר אותו? כספי/AP

אחרי שהביסה את יוסטון ב-41 הפרש במשחק השלישי בסדרת גמר המערב, הרבה מאוד אנשים חשבו שגולדן סטייט נמצאת בדרך הבטוחה לגמר ה-NBA, אולי בדרך לאליפות שנייה ברציפות. אלא שההפסד הביתי הלילה (בין שלישי לרביעי) לרוקטס סיבך את האלופה, שכעת תצטרך שוב לנצח בטקסס כדי להכריע את יריבתה העיקשת בדרך לגמר.

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ספג ביקורות על כמה החלטות שלו במשחק הזה, אך כעת בארה"ב תוהים האם בניית הסגל של הקבוצה היתה נכונה, ועוסקים בשאלה האם היה נכון לשחרר את עומרי כספי לפני הפלייאוף, לאור ריבוי השחקנים הגבוהים בקבוצה.

כזכור, גולדן סטייט סבלה ממכת פציעות, ולכן היה לה חשוב לצרף לסגל את קווין קוק, שהגיע מליגת הפיתוח והרשים מאוד, וזאת בניסיון למלא את מקומו של סטפן קרי עד שיחזור מהפציעה. כמו כן, הווריירס בחרו שלא לוותר על החוזים הסגורים של הצעירים של הקבוצה, על מנת שיוכלו לשמור מקום בתקציב למשכורות העתק של כוכביה. כך כספי מצא את עצמו בחוץ, ולא סטוח שזו ההחלטה הנכונה מבחינת הקבוצה.

עוד בנושא:

יוסטון ניצחה 92:95 את גולדן סטייט בחוץ והשוותה ל-2:2 בגמר המערב
הרבע השחור של גולדן סטייט: הפרשנים קוטלים את קר, דוראנט וקרי מתחרטים
יוסטון אחרי הניצחון: הקאמבק הוא ההוכחה המושלמת "למסע הארוך שעברנו"
ללמוד בדרך הקשה: הניסיון של כריס פול הכריע את משחק 4 בגמר המערב

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, ז'אז'ה פאצ'וליה, דייויד ווסט. GettyImages
מקשטים את הספסל של קר. פאצ'וליה ודייויד ווסט/GettyImages

טים בונטמפס, כתב "וושינגטון פוסט", הסביר זאת וכתב: "ההחתמות של עומרי כספי וניק יאנג היו כישלונות של הווריירס, אבל זה לא הגיוני להשאיר בסגל שלך שישה סנטרים בליגה שבה הטרנד הוא ללכת על שחקנים נמוכים וזריזים יותר".

בונטמפס הוסיף לגבי כספי: "ניק יאנג היה אמור להביא לגולדן סטייט ערך מוסף כשחקן משלים, אבל הוא לא תורם להם כלום. כספי מאידך, אפילו לא נכלל בסגל לפלייאוף. העונה שלו היתה מלאה בפציעות וקווין קוק הועדף על פניו. כספי הוא פורוורד גמיש שמסוגל לצאת ולקלוע שלשות, הוא בדיוק מסוג השחקנים שהווריירס היו יכולים להשתמש בהם נגד הרוקטס. במקום זאת, יש להם את קוק, ששיחק שתי דקות ברבע השני במשחק מספר ארבע בגלל בעיית העבירות של קרי, והופיע רק בגארבג' טיים של משחקים 2 ו-3. לא שזו היתה טעות לנפות את כספי. קוק עזר לגולדן סטייט כשקרי נפצע והיה ראוי למקום בסגל, אבל מה שכספי היה אמור להיות עבור הווריירס היה מועיל מאוד כרגע".

גם זאק לאו כתב ESPN טוען שהיתה טעות בבניית הסגל של גולדן סטייט: "יש להם 6 סנטרים שיש בהם מעט מאוד תועלת בסדרה הזו. יש להם רק שני שחקני כנפיים ואין להם פאוור פורוורד נמוך מלבד דוראנט. פאט מקו פצוע ועומרי כספי היה יכול להיות שימושי עבורם".

גם רמונה שלבורן, כתבת ESPN המוערכת, ציינה שלניפוי של כספי יש חלק ברוטציה הקצרה של גולדן סטייט. על פי שלבורן, "הפציעה של איגודלה מחזירה אותנו להחלטה לנפות את עומרי כספי בתום העונה הרגילה כדי לפנות לקווין קוק. הווריירס נאלצו לבחור בין לחתוך את כספי, מקו או ג'ונס. החבר'ה הצעירים הם קריטיים לעתיד מבחינת הכסף הגדול לארבעת הגדולים. אז עומרי הלך, וכך גם העומק בכנפיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
יכול היה לעזור. כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully