וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יניב בורגר צפוי להמשיך, היו"ר ארזי: "העלייה שלנו חשובה לכדורסל הישראלי"

23.5.2018 / 11:12

העולה החדשה לליגת העל חגגה את העלייה ההיסטורית שלה ותתחיל בקרוב את בניית הקבוצה לעונה הבאה. היושב ראש המאושר: "זה יעזור לקדם את מחלקות הנוער שלנו". המאמן ימשיך, אור סולומון וסטרום וורן מחזיקים בחוזה לעונה נוספת

one

בעוד הכדורסל הישראלי וליגת העל מתעסקת בשביתת השחקנים הישראלים ובאיום כי עונת 2017/18 לא תגיע לסיומה, חגגה אמש (שלישי) הפועל באר שבע/בני שמעון עליית ליגה היסטורית לליגת העל אחרי שגברה 0:3 על מכבי קרית גת בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. בסיום חגגו שחקני באר שבע יחד עם האוהדים שהגיעו למשחק, ולאחר מכן יצאה הקבוצה כדי לחגוג את העלייה הראשונה בתולדותיה לליגה הראשונה. הקבוצה קיבלה עשרות ברכות ברשתות החברתיות ממנהלת הליגה ועד בעלי הפועל באר שבע בכדורגל אלונה ברקת.

"קשה לי בתיאור רגשות, אבל אני שמח", אמר לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה כפיר ארזי, "אני לא חושב שהיינו אנדרדוג בסדרה הזאת נגד קרית גת, זה היה קשה, זאת ליגה קשה מאוד, עולה אחת, זה קשה. העלייה שלנו היא דבר מאוד חשוב לכדורסל הישראלי, באזור הדרום אין כמעט את המשחק הזה. ברגע שיתחילו להגיע כל קבוצות ליגת העל, זה יעזור לקדם את מחלקות הנוער שלנו ושל כל הסביבה. רוצים להגדיל את הכדורסל בישראל, זה חבל ארץ שאפשר להגדיל בו. אני לא רוצה שיגיע אוקטובר כל כך מהר, צריכים להתארגן ולהתכונן. אני צריך לעבוד קצת, יש לי עבודה חוץ מהכדורסל", סיכם היושב ראש בחיוך.

עוד בנושא
יניב בורגר: "עשינו היסטוריה", סטורם וורן: "מצפה לשוב לפה"
לאומית: הפועל באר שבע השלימה 0:3 בסדרת הגמר ועלתה לליגת העל
נוער: מכבי תל אביב רחוקה ניצחון אחד מזכייה באליפות שנייה ברצף

מאמן הפועל באר שבע יניב בורגר חוגג. ברני ארדוב
יניב בורגר חוגג עלייה/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה, יניב בורגר, שהדריך את באר שבע בשנתיים האחרונות, ופתח את העונה הנוכחית בצורה לא טובה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ובמועדון צפויים להעניק לו את המפתחות לבניית הקבוצה גם בליגת העל. בורגר הדריך בעברו את עירוני רמת גן וברק נתניה בליגת העל: "יש לנו מאמן טוב, הוא בחר שחקנים בתחילת העונה, האמנו בשחקנים, אני לא יכול להגיד שלא רצינו לעשות שינויים בסגל, אבל לא מצאנו דברים טובים יותר", סיפר ארזי על המשבר של מהלך העונה וההחלטה ללכת עם המאמן, "הוספנו שחקן אחד בעמדה חסרה, והוא באר שבעי. המאמן עשה עבודה יפה ונתנו לו גיבוי, יש לנו מנכ"ל קבוצה, תומר ירון, שנתן את כל הגיבוי, זה הוכיח את עצמו. ליניב יש הסכם לעונה הבאה, נשב ונראה איך מתקדמים".

תקציב הקבוצה צפוי לעבור את המינימום, כשבבאר שבע ינסו לצרף שחקנים בכירים מליגת העל. בגזרת השחקנים הנוכחיים מחזיקים שניים מהשחקנים הבכירים של הקבוצה, סטורם וורן ואור סולומון, בהסכם לעונה נוספת. מי שעוד אמור להמשיך הוא שחקן נבחרת העתודה מהקיץ שעבר, אריאל נבון, שהגיע למועדון בו גדל במהלך העונה מהפועל עפולה. הקפטן אוהד כהן, הפורוורד עמית גרשון והמתאזרח הוותיק טוני יאנגר עשויים גם הם להיות בתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully