וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב בורגר: "עשינו היסטוריה", סטורם וורן: "מצפה לשוב לפה"

22.5.2018 / 21:32

מאמן הפועל באר שבע הסביר את ההצלחה לאחר העליה לליגת העל: "הייתה סבלנות במועדון גם ברגעים הקשים". כוכב הקבוצה: "מאושר". רועי חגאי: "הם ראויים". מנהלת הליגה ואלונה ברקת בירכו

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
שחקני באר שבע צוהלים בסיום/ברני ארדוב

איזו שנה נפלאה עברה על העיר באר שבע: קבוצת הכדורגל זכתה באליפות שלישית ברציפות, קבוצת הכדוריד עלתה לראשונה בתולדותיה לליגת העל והערב (שלישי) שחזרה את ההישג הזה גם קבוצת הכדורסל. יניב בורגר ושחקניו השלימו סוויפ מרשים בסדרת גמר הפלייאוף על חשבונה של מכבי קרית גת, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ותהיה בליגה בכירה לראשונה אי פעם.

"אני שמח על ההיסטוריה שעשינו", אמר בורגר בסיום, "יש פה חבורה של גברים שאני אוהב אותם אחד אחד. עשינו היסטוריה, אנחנו בליגת העל וזה מה שחשוב. היה לנו מאוד חשוב לעלות, הייתה סבלנות במועדון גם ברגעים הקשים. ידענו בתחילת הדרך שצריך זמן, ובסוף העומק שלנו עשה את העבודה וזכינו באליפות".

כוכב הקבוצה, סטורם וורן: "לא היה לי ספק שנעשה את זה. זה חשוב לי, לעיר ולקבוצה. אנשים חיים עבור זה. אני מאושר שהגענו לרגע הזה. הזמן יגיד מה יהיה בעונה הבאה, אבל אני מצפה לחזור לבאר שבע".

עוד בנושא

לאומית: הפועל באר שבע השלימה 0:3 בסדרת הגמר ועלתה לליגת העל
הפשרה: חוק רוסי לעונה נוספת. ארגון השחקנים מערים קשיים נוספים

שחקן הפועל באר שבע אוהד כהן חוגג. ברני ארדוב
הקפטן אוהד כהן עם הצלחת/ברני ארדוב

הקפטן, אוהד כהן: "חיכינו לזה מספיק זמן. יש פה חבורה של גברים וצריך ליהנות מהרגע הזה. היו הרבה עליות ומורדות העונה, אף אחד לא חשב שנעשה 0:3 בגמר עם שני ניצחונות חוץ. זה לא מובן מאליו".

מאמן המפסידה, רועי חגאי: "קודם כל ברכות לבאר שבע, זה מועדון גדול עם עתיד גדול בליגת העל. הם ראויים ואני מאחל להם המון הצלחה. ראיתי שאנחנו לא מתפקדים והבנתי שאני חייב לעשות משהו אז הורחקתי, אפשר להגיד שבאתי עם זה מהבית. לא האמנתי שזה יביא כזה קאמבק. העונה הזו היא מהמרגשות, לא אשכח את השחקנים האלה לעולם. אני כל כך אוהב ומעריך אותם. אני מתנצל על ההרחקה, אבל זה משהו שבאתי איתו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי קרית גת רוברט רוטברט מאוכזב. ברני ארדוב
רוברט רוטברט מאוכזב/ברני ארדוב

ברכת מנהלת הליגה

"מנהלת הליגה ויושב הראש שמואל פרנקל מברכים את קבוצת הפועל בארשבע, יושב ראש הקבוצה כפיר ארזי וראש העיר רוביק דנילוביץ' על עלייתה לליגת העל. המנהלת שמחה לקבל לשורותיה קבוצה שמוכנה ובשלה לליגת העל עם תשתיות ראויות, עם מתקן נהדר ועם קהל תומך שהגיע בהמוניו בפלייאוף לעודד את הקבוצה. העלייה של הפועל באר שבע היא דוגמה נכונה ומוצלחת לדרך הנכונה אותה קבוצה צריכה לעשות כדי לעלות ליגה עם בניית תשתיות והיכל ראוי ששימש מקפצה לכל הכדורסל בעיר ובאיזור. באר שבע היא העיר השמינית בגודלה מבחינת אוכלוסיה בישראל ואנו שמחים על חיזוק הקבוצות מהדרום בליגת העל ומקווים שקהל חדש ורב יצטרף לענף הכדורסל בעקבות הצטרפות המועדון לליגת העל".

גם אלונה ברקת בירכה

מאמן הפועל באר שבע יניב בורגר חוגג. ברני ארדוב
יניב בורגר מאושר/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
השחקנים חוגגים עם הצלחת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully