וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב רחוקה ניצחון אחד מזכייה באליפות שנייה ברצף

הצהובים ברחו במחצית השנייה וניצחו את הפועל תל אביב בחוץ, 74:91, בדרך ליתרון 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף. דני אבדיה קלע 22, קטף 14 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים. המשחק הבא: ביום שישי

דני אבדיה מכבי תל אביב. לילך וייס, מערכת וואלה
כמעט השיג טריפל דאבל. אבדיה/מערכת וואלה, לילך וייס

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) ליתרון 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנוער, על חשבונה של הפועל תל אביב, עם ניצחון 74:91. היא תוכל להשיג אליפות שנייה ברציפות אם תנצח במשחק השלישי שייערך בהדר יוסף ביום שישי בשעה 16:00.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה והסתיימה ביתרון נקודה בלבד לצהובים, אך אחרי ההפסקה הם חזרו חדים יותר וברחו ליתרון דו ספרתי עם רבע שלישי של 13:25. מזה האדומים כבר לא הצליחו לחזור, והם יצטרכו להשיג ניצחון חוץ מפתיע כדי לשוב לסדרה ולשמור על סיכוייהם לזכייה באליפות.

דני אבדיה הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 22 נקודות, והשלים שורה סטטיסטית יוצאת מהכלל עם 14 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים, אך גם איבד לא פחות מ-9 כדורים. דורי סהר (4 מ-7 מחוץ לקשת) קלע 21, קטף 7 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים. עידן אלבר היה החולייה השלישית בחולייה שהובילה את המנצחים, עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. ים מדר (11 ריבאונדים) קלע 23 עבור הפועל תל אביב, אך דייק רק ב-1 מ-9 לשלוש. שחר עמיר הוסיף 17 נקודות משלו, אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully