וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס ודונובן מיטשל נבחרו פה אחד לחמישיית הרוקיז של העונה

הכוכבים שהובילו את פילדלפיה ויוטה לסיבוב השני של הפלייאוף זכו למקסימום של 100 קולות. המועמד השלישי לרוקי העונה, ג'ייסון טייטום, קיבל 99. גם קייל קוזמה ולאורי מרקאנן בפנים

שחקן פילדלפיה בן סימונס, שחקן יוטה דונובן מיטשל. AP
חותמת לעונה נפלאה. סימונס ומיטשל/AP

ה-NBA הכריזה הערב (שלישי) על חמישיית העונה של שחקני השנה הראשונה בליגה, וקשה להגיד שהתוצאות מפתיעות. שלושת המועמדים לתואר רוקי העונה - בן סימונס, דונובן מיטשל וג'ייסון טייטום - זכו למירב הקולות ונמצאים בחמישייה יחד עם קייל קוזמה ולאורי מרקאנן.

סימונס ומיטשל, שהובילו את פילדלפיה ואת יוטה (בהתאמה) לסיבוב השני של הפלייאוף עם יכולת נפלאה, נבחרו פה אחת לקבל את הכבוד, לאחר שזכו למקסימום של 100 קולות בבחירה. טייטום, היחיד שעדיין לא סיים את העונה ונאבק בימים אלה על העפלה לגמר מול קליבלנד (2:2 בסדרה), קיבל "רק" 99 קולות. קוזמה מהלייקרס קיבל 93 קולות ומרקאנן משיקגו קיבל 76.

בחמישייה השנייה של שחקני השנה הראשונה נכללו דניס סמית' ג'יוניור מדאלאס, לונזו בול מהלייקרס, ג'ון קולינס מאטלנטה, בוגדן בוגדנוביץ' מסקרמנטו ושחקן פיניקס ג'וש ג'קסון.

עוד בנושא

לברון ג'יימס שבר את שיא הפלייאוף של עבדול ג'באר, אבל לא את הרוח של בוסטון
מפני שיבה תקום: ההתעוררות של קשישי הקאבס שינתה את גמר המזרח
מציתים את הדמיון: סטפן קרי ודריימונד גרין חזרו לסחוף את הווריירס

* בינתיים, אנדרה איגודלה נמצא בספק למשחק משחק 4 בסדרה של גולדן סטייט מול יוסטון, בגמר המערב. שחקן הווריירס נפצע לאחר מפגש ברכיים עם ג'יימס הארדן במשחק הקודם, עבר סריקות רנטגן ו-MRI שלא גילו פגיעה משמעותית. איגודלה קיבל טיפול לכאביו ורק לפני שריקת הפתיחה יוחלט האם לשתפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully