וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "לא רוצה לעבור עוד עונה כמו זו. מעבר לסטנדרד ליאז' הוא אופציה"

הקשר הישראלי של ברוז' התראיין בבלגיה ודיבר בפתיחות על העונה הקשה שעברה עליו ("לא נכנסתי לקצב") ועל העתיד ("מעבר לאנדרלכט או גנט יהיה טעון מדי, אבל סטנדרד ליאז' זה משהו אחר")

one

ליאור רפאלוב סגר את העונה השביעית שלו בקלאב ברוז' בזכייה באליפות בלגיה. כעת, כמו בכל חלון העברות בשנתיים האחרונות, מתחילות הספקולציות על עתידו ועולה השאלה האם הישראלי בדרך לתחנה חדשה בקריירה. רפאלוב לא הרבה לשחק העונה במדי ברוז', בה הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ואיבד ממעמדו כשחקן מוביל במועדון. בבלגיה העלו את האפשרות שרפאלוב עשוי לעבור לסטנדרד ליאז'. על פי הדיווח הסיכוי לכך יגבר אם מישל פרודהום שהדריך את רפאלוב בברוז' ימונה למאמן ליאז' ויחליף את ריקרדו סה פינטו הפורטוגלי.

רפאלוב עצמו התייחס לעתידו בראיון בבלגיה ואמר: "בשנתיים האחרונות השם שלי הוזכר בהקשר של כל מיני מועדונים. גם בחלון ההעברות הקרוב יהיו דיבורים במשך תקופה מסוימת אבל אני אנצל את הזמן בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה". על הסיכויים להישאר בברוז' אמר רפאלוב: "זה חמישים - חמישים. אני לא רוצה לעבור עוד עונה כמו זו. זה היה קשה כי לא באמת נכנסתי לקצב. אימונים זה מאוד שונה ממשחקים".

עוד בנושא
היסטוריה בספרד: הואסקה הקטנה עלתה לראשונה בתולדותיה ללה ליגה
סופית: משחקה של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה ייערך באצטדיון טדי
פוצץ המו"מ עם מיקל ארטטה, אונאי אמרי ימונה למאמן ארסנל השבוע

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
"אימונים זה לא כמו משחקים". רפאלוב/GettyImages

על האפשרות שיגיע לליאז' שתתמודד מול ברוז' בסופר קאפ הבלגי בתחילת העונה הבאה: "אם פרודהום יחליף את סה פינטו זה ודאי מצב אידיאלי שאפשר יהיה לעבוד עם מישהו שאתה מכיר. בשבועות הקרובים הכול יתבהר. אם אשחק בבלגיה, אני רוצה להגיע למועדון צמרת. אני מבין שמבחינת האוהדים מעבר לאנדרלכט או לגנט יהיה טעון מדי. אבל סטנדרד זה משהו אחר". על משחק הסופר קאפ הבלגי אמר רפאלוב: "הסיכוי שתראו אותי בו הוא מאוד גבוה. אני רק לא יודע באיזו קבוצה".

במקביל, כמו בשנים עברו, מדווחים בבלגיה כי שורה של מועדוני צמרת בישראל ובהם מכבי חיפה, מכבי תל אביב והאלופה הפועל באר שבע מגלות עניין בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully