וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ עם מיקל ארטטה, אונאי אמרי ימונה למאמן ארסנל השבוע

באנגליה מדווחים כי המגעים עם עוזרו של פפ גווארדיולה עלו על שרטון אחרי שהוא דרש שליטה על ההעברות. מאמן פריס סן ז'רמן היוצא יוצג השבוע כמחליפו של ארסן ונגר וצפוי לחתום לחמש עונות

אונאי אמרי, מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אונאי אמרי/רויטרס

האם ארסנל מצאה את המחליף לארסן ונגר? כך נראה. הערב (שני) מדווחים באנגליה כי אונאי אמרי בן ה-46 ימונה למאמן התותחנים ויוצג ככזה עוד במהלך השבוע הקרוב. על פי הדיווח של דייויד אורנסטיין מרשת BBC, המו"מ בין הקבוצה מצפון לונדון לבין קשרה לשעבר מיקל ארטטה התפוצץ לאחר שהספרדי דרש להיות אחראי לכל נושא הרכש ובכך נסללה דרכו של מאמן פריס סן ז'רמן היוצא.

על פי הדיווחים, אמרי צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים ובכך תהפוך ארסנל לקבוצה השביעית שלו אחרי שאימן את לורקה דפורטיבה מהליגות הנמוכות בספרד, את אלמריה, ולנסיה, ספרטק מוסקבה, סביליה וכאמור את פריס סן ז'רמן, איתה זכה בדאבל. בסך הכול זכה במהלך הקריירה שלו שלוש פעמים בליגה האירופית עם סביליה, באליפות אחת בצרפת ובשני גביעים. הבעיה היחידה שמסתמנת עם אמרי כעת נוגעת לעובדה שהאנגלית שלו לא ברמה גבוהה במיוחד.

על פי הדיווחים, אמרי היה בחיר רביעית או חמישית בלבד של ארסנל אחרי שאיבדו סיכוי להחתים את מסימיליאנו אלגרי, לואיס אנריקה, תומאס טוכל וכאמור גם את ארטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully