וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ על גמר ליגת האלופות: "רגע גדול עבור המועדון שלנו"

מאמן ליברפול דיבר במסיבת עיתונאים לקראת הגמר נגד ריאל מדריד ביום שבת: "עברנו מסע מרגש ויש לנו המון תשוקה". סאדיו מאנה: "יש לנו שחקנים וצוות שיכולים לנצח כל קבוצה בעולם"

רויטרס

ליברפול ממשיכה להתכונן בשיא המרץ לגמר ליגת האלופות שיתקיים ביום שבת בקייב (21:45) והיום נערכו שתי מסיבות עיתונאים; הראשונה בהשתתפות סאדיו מאנה ודיאן לוברן, והשנייה בהשתתפות המאמן יורגן קלופ.

קלופ פתח ואמר: "זה רגע גדול עבור המועדון, עבור השחקנים. בדרך בה הסתיימה העונה יכולנו להתכונן לגמר בצורה די נוחה. זה היה מסע מרגש, ואנחנו רוצים לסיים אותו בצורה טובה".

על ריאל מדריד: "ריאל מדריד קבוצה מנוסה מאיתנו, וזאת עובדה. הם קבוצה טובה מאוד, אבל ככה זה צריך להיות בגמר, הקבוצות הכי טובות צריכות להיפגש. אם היה שוק של ניסיון הם היו יכולים למכור אותו ולהתעשר. חשוב שיהיה ניסיון בחיים, אבל בכדורגל אפשר להתמודד עם זה. אנחנו לא הרבה זמן יחד, אבל אנחנו קבוצה חזקה מאוד. זה כדורגל, אנחנו נצא לשם וננסה. יש לנו המון תשוקה. למדנו אותם כמו שצריך. נצטרך לשחק בצורה שונה ממה שעשו קבוצות אחרות עד כה".

עוד בנושא:

העברות בעולם: ליברפול מתעניינת בכוכב אייאקס
ג'יג'י בופון קרוב לחתימה לשנתיים בפריס סן ז'רמן
צפו באנדרס אינייסטה מתקשה לעזוב את קאמפ נואו

שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
מכבד את היריבה. סאדיו מאנה/רויטרס

על אוהדי ליברפול: "קרו הרבה דברים מאז שהגעתי למועדון הזה. הגדול ביותר הוא האהבה שנוצרה בי לקבוצה. נהנתי מהדרך לגמר, הקהל שלנו היה נהדר. אם תלך לויקיפדיה ולגוגל ותחפש 'לילות כדורגל באירופה' התמונה הראשונה שצריכה לצאת היא של אנפילד וזה באמת מגניב".

הבלם דיאן לוברן הוסיף: "רונאלדו משחק במשחקים גדולים ברמות האלו כבר 12 שנה. הוא כובש לפחות 30 שערים בשנה, גם בעונות כיבכול פחות טובות שלו. נצטרך להתגונן נגדו כקבוצה. עבדנו קשה על הדרך לעצור אותו ואני מוכן".

סאדיו מאנה סיכם: "כמובן שיהיה משחק קשה. לריאל מדריד יש ניסיון ואנחנו מאוד מכבדים אותה. למרות זאת, יש לנו שחקנים וצוות מקצועי שיכולים לנצח כל קבוצה בעולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
למד את אלופת אירופה. יורגן קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully