וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לא לבכות": צפו באנדרס אינייסטה מסרב לעזוב את הקאמפ נואו

הקשר הוותיק הניף את התואר ה-32 והאחרון שלו כשחקן הבלאוגרנה, מסי והחברים בכו מהתרגשות. אינייסטה נשאר באצטדיון לבד עד אחת בלילה: "הייתי גאה להגן על החולצה של המועדון הזה"

one

בווידאו: תקציר משחק הפרידה של אנדרס אינייסטה

אנדרס אינייסטה עלה אמש (ראשון) להופעתו ה-669 והאחרונה במדי ברצלונה, כשנפרד בהתרגשות מהקהל בקאמפ נואו. המהנדס הוחלף בדקה ה-82 ב-0:1 הביתי על ריאל סוסיאדד במחזור הסיום של לה ליגה ודמע בצאתו החוצה, כאשר כל החברים וגם שחקני היריבה והשופט, ניגשו לחבק אותו ולהודות לו על שנים נפלאות.

סן אנדרס סיפק גם רגע מרגש ואמוציונלי במיוחד, כשדקות ארוכות אחרי שהקאמפ נואו היה ריק, בשעה אחת בלילה, עלה בפעם האחרונה לכר הדשא, התיישב על עיגול האמצע, צילם סלפי והחל לבכות, כשבנו הקטן יושב לצידו.

אינייסטה זכה עם ברצלונה בתשע אליפויות, שישה גביעים וארבע אליפויות אירופה, וסיפק 70 שערים ב-16 השנים שלו בקבוצה הבוגרת. לכך כמובן חייבים להוסיף את הזכייה ההיסטורית במונדיאל עם ספרד ב-2010, אז כבש את שער הניצחון בגמר מול הולנד והפך לדמות אהובה בכל אצטדיון ברחבי המדינה, וכן את שתי הזכיות ביורו.

עוד בנושא:
ברצלונה ניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד במשחק הפרידה של אנדרס אינייסטה
גם הוא נפרד: פרננדו טורס כבש צמד במשחקו האחרון במדי אתלטיקו מדריד

אחת בלילה בקאמפ נואו: אינייסטה עולה לכר הדשא בפעם האחרונה

שחקני ברצלונה מרימים את אנדרס אינייסטה. רויטרס
הרבה אהבה. אנדרס אינייסטה/רויטרס

במהלך הטקס בסיום המשחק, הוקרן על לוח התוצאות באצטדיון קטע וידאו עם הרגעים הגדולים של אינייסטה ובו נכתב: "אינייסטה הנצחי". הקהל שב והריע בשמו, עד שאינייסטה קיבל מידיו של נשיא ההתאחדות החדש לואיס מנואל רוביאלס את תואר האליפות - התואר ה-32 שלו כשחקן ברצלונה.

ליאונל מסי, סרג'יו בוסקטס, לואיס סוארס, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה בכו לפני שאינייסטה החל לדבר. "זה יום מיתולוגי מבחינתי", אמר הקשר העוזב. "אלה היו 22 שנים נפלאות, הייתי גאה להגן על החולצה של המועדון הזה - הטוב ביותר בעולם עבורי. תודה לכל אחד מחבריי לקבוצה, אני אתגעגע אליכם כל כך. תודה לכם, האוהדים שלי, על כל האהבה והכבוד שהענקתם לי מאז שהגעתי כילד. תודה שתמיד ביקשתם ממני להישאר. אני יכול להגיד שתמיד תהיו בלבי. לסיום, אני יכול להגיד שהשבוע רצו לי המילים: ויסקה בארסה, ויסקה קטלוניה, ויסקה פואנטלבייה".

שחקני ברצלונה נפרדים מהקשר אנדרס אינייסטה. רויטרס
לואיס סוארס מחבק/רויטרס
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה לאחר טקס הפרידה. רויטרס
סיבוב אחרון. אנדרס אינייסטה/רויטרס

צ'אבי פרייטו ואנדרס אינייסטה נפרדים אחד מהשני

צפו בכל קאמפ נואו נפרד מאינייסטה

נתגעגע: כך נראה המשחק האחרון של אינייסטה

סטיב נאש נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully