וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'אנלואיג'י בופון על סף חתימה לשתי עונות בפריס סן ז'רמן

השוער האגדי פותח דף חדש בקריירה: העדיף את קבוצת המילארדרים הצרפתית על פני ליברפול, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד וככל הנראה יוצג ברביעי. התפתחות עם ניימאר: יישאר בזכות טוכל?

ג’אנלואיג’י בופון נפרד מאוהדי יובנטוס. רויטרס
אתגר חדש. בופון/רויטרס

ג'אנלואיג'י בופון פותח פרק חדש ומסקרן בקריירה האגדית. על פי דיווח ברשת "סקיי" האיטלקית, השוער על סף חתימה בפריס סן ז'רמן. בימים האחרונים - מאז ההודעה המפתיעה על כך שיעזוב את יובנטוס לקבוצה אחרת, למעשה - הואצו המגעים בינו לבין קבוצת המילארדרים מבירת צרפת, ועל פי הדיווחים הוא צפוי לחתום על חוזה לשתי עונות. ההכרזה הרשמית על ההחתמה צפויה להתרחש ביום רביעי הקרוב.

מאז מסיבת העיתונאים המדוברת של בופון, שלל קבוצות אירופיות בכירות הביעו בו עניין. בתקשורת העולמית דווח שמלבד פריס סן ז'רמן, גם ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד התעניינו באפשרות להחתימו, אולם בסופו של דבר הוא ככל הנראה הכריע לטובת אלופת צרפת, שמינתה רק בימים האחרונים את תומאס טוכל למאמן.

כמובן שאם המהלך יתממש ובופון אכן יחתום רשית בקבוצה, הוא ילבש את אפודת השוער הראשון על חשבון השוער הראשון הנוכחי אלפונס אראולה.

עוד בפריס סן ז'רמן: גיאם בלאגה, העיתונאי הבכיר של "סקיי", מדווח על ההתפתחויות עם ניימאר: "ניימאר שקל ברצינות לעזוב את פריס סן ז'רמן. הוא לא היה מרוצה, והחשש שלו ייצר שורה של כותרות בתקשורת עליו ועל ריאל מדריד. ריאל מדריד שמרה על אוזן פקוחה וראש פתוח בנושא. הוא גם רצה לעזוב את ברצלונה כבר אחרי העונה הראשונה שלו שם. לוקח לו זמן להתרגל. אבל עכשיו, אחרי ששוחח עם טוכל בשבוע שעבר, בפגישה שתוארה כ"פנטסטית", ניימאר משוכנע שהעתיד שלו הוא עם פ.ס.ז'. זהו טבעם של כדורגלני על צעירים - מבולבלים מכל האפשרויות שעומדות בפניהם. כמו כן, ניימאר גם הרגיש שזה יהיה בלתי אפשרי עבורו לעזוב הקיץ".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שיחת השכנוע עזרה? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully