וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.5: ארסנל הודיעה על עזיבתו של סנטי קאסורלה

הקשר בן ה-33, שנפצע בצורה קשה באוקטובר 2016 ולא שיחק מאז, צפוי לחתום בוויאריאל. אמרי ימונה למאמן התותחנים. ניימאר ערך שיחה "פנטסטית" עם תומאס טוכל, באנגליה טוענים שסיטי מוכנה לשלם על הזאר 100 מ' ליש"ט

one

העברות

* ארסנל הודיעה שסנטי קאסורלה יעזור את הקבוצה באופן מיידי. הקשר הספרדי, שהצטרף אל הקבוצה בקיץ 2012, רשם 180 הופעות וכבש 29 שערים בכל המסגרות עבור ארסנל כשהוא זוכה עם הקבוצה פעמיים בגביע ובשני מגני קהילה. קאסורלה עבר פציעה קשה באכילס באוקטובר 2016 ומאז לא חזר. למרות זאת, הוא צפוי לחתום בוויאריאל, שם החל את הקריירה שלו ושיחק בסך הכול שבע עונות.

סנטי קאסורלה נפרד

שמועות

* בבריטניה טוענים שאונאי אמרי יהיה מאמנה הבא של ארסנל. לידיעה המלאה

* על פי דיווח ברשת "סקיי" האיטלקית, ג'אנלואיג'י בופון על סף חתימה בפריס סן ז'רמן לשתי עונות. בימים האחרונים המגעים בין הצדדים הואצו, וההכרזה הרשמית על הצטרפותו של השוער האגדי אמורה להתרחש ביום רביעי.

* מי שצפוי להגיע ליובנטוס כדי להתחרות עם וויצ'ך שצ'סני על עמדת השוער הראשון הוא מתיאה פרין מגנואה, שהתייחס לעניין והבהיר: "משמח אותי שאני ברשימה, לא כל אחד זוכה להתעניינות מצד יובנטוס. אני לא יודע אם העסקה סגורה, אבל ברור שאצטרף אליהם אם תהיה אפשרות כזו. ההחלטה תהיה בימים הקרובים".

* ברשת "סקיי" הבריטית דיווחו הבוקר כי מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בוויליאן ועוקבת אחר מצבו בצ'לסי. הקשר הברזילאי בן ה-29 חתום בשורות הבלוז עד 2020, אבל מעוניין לעזוב אם אנטוניו קונטה יישאר כמאמן.

* רשת ESPN מדווחת שריאל מדריד סימנה את שחקנה של באייר לברקוזן, ליאון ביילי, כמחליף פוטנציאלי לגארת' בייל, שעשוי לעזוב הקיץ. ביילי (20) הג'מייקני כבש העונה 12 שערים בכל המסגרות והוסיף שישה בישולים ב-34 הופעות.

* בצהובון "דיילי סטאר" טוענים שמנצ'סטר סיטי תנסה לרכוש מצ'לסי את אדן הזאר ושהיא מוכנה להציע עבורו 100 מיליון ליש"ט. הבלגי הפנטסטי גם מוזכר כמועמד לריאל מדריד באופן קבוע בשנים האחרונות.

* ווסטהאם ממשיכה לנהל מו"מ עם מנואל פלגריני ובמועדון הלונדוני משוכנעים שהדברים ייסגרו השבוע. אחת מההחתמות הראשונות של המאמן הצ'יליאני אמורות להיות יאיא טורה, שסיים חוזה במנצ'סטר סיטי ובעבר שיתף פעולה עם פלגריני בהצלחה רבה.

* גיאם בלאגה, העיתונאי הבכיר של "סקיי", מדווח על ההתפתחויות עם ניימאר: "ניימאר שקל ברצינות לעזוב את פריס סן ז'רמן. הוא לא היה מרוצה, והחשש שלו ייצר שורה של כותרות בתקשורת עליו ועל ריאל מדריד. ריאל מדריד שמרה על אוזן פקוחה וראש פתוח בנושא. הוא גם רצה לעזוב את ברצלונה כבר אחרי העונה הראשונה שלו שם. לוקח לו זמן להתרגל. אבל עכשיו, אחרי ששוחח עם טוכל בשבוע שעבר, בפגישה שתוארה כ"פנטסטית", ניימאר משוכנע שהעתיד שלו הוא עם פ.ס.ז'. זהו טבעם של כדורגלני על צעירים - מבולבלים מכל האפשרויות שעומדות בפניהם. כמו כן, ניימאר גם הרגיש שזה יהיה בלתי אפשרי עבורו לעזוב הקיץ".

עוד בנושא:

תומאס טוכל הוצג כמאמן פריס סן ז'רמן
פרננדו טורס נפרד מאתלטיקו מדריד עם צמד
כריסטיאנו רונאלדו רוצה את אדן הזאר בריאל מדריד

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן אייאקס, חכים זייש. GettyImages
סחורה חמה. זייש/GettyImages

* חכים זייש שסיים עונה עם 9 שערים ו-17 בישולים במדי אייאקס, מושך עניין רב ברחבי אירופה. ביבשת הישנה מדווחים על התעניינות גדולה מצד אברטון, ליברפול, רומא ושאלקה. באייאקס כבר השלימו עם עזיבתו של המקוראי בן ה-25 ושתי השאלות המרכזיות כעת הן לאיזו קבוצה הוא יעבור ובאיזה מחיר.

* אחרי שדפורטיבו לה קורוניה ירדה ליגה, חלק משחקניה אמורים לעזוב. החלוץ הרומני, פלורין אנדונה, נמצא על הכוונת של ברייטון, בעוד קשר נבחרת קוסטה ריקה, סלסו בורחס, מבוקש על ידי חטאפה.

* קשר נבחרת דנמרק וסלטה ויגו, דניאל ואס, נמצא על הכוונת של ולנסיה ורומא. ואס בן ה-28 כבש העונה 4 שערים ובישל 9 נוספים. חוזהו עתיד להסתיים בקיץ 2019 ובסלטה מבינים שהם חייבים למכור אותו עכשיו כדי שהוא לא יעזוב בעוד 12 חודשים ללא תמורה.

* מאוריציו סארי שלח רמז על עזיבת נאפולי ומעבר אפשרי לאנגליה. המאמן האיטלקי, 59, מועמד לצ'לסי, לנוכח הדיווחים על עזיבתו הצפויה של אנטוניו קונטה. "המצב מסובך", אמר סארי, שהבהיר שאם יעזוב את נאפולי, זה יהיה לקבוצה מחוץ לאיטליה, "לא יודע אם הקבוצה תצליח לשמור על השחקנים, עם סעיפי השחרור שלהם. מה שאני כן יודע זה שלא אוכל לעבור לקבוצה אחרת באיטליה, ואעדיף לעבור לחו"ל". אתמול הבעלים של נאפולי דה לורנטיס אמר: "האם סארי נשאר? תשאלו אותו. הוא לא רוצה לענות, ותמיד מפנה לסוכן שלו. מבחינתי הדדליין עבר, הזמן נגמר. אנחנו חייבים להמשיך קדימה".

מאמן נאפולי מאוריציו סארי. רויטרס
במקום קונטה? סארי/רויטרס

* פול פוגבה, שיש סביבו לא מעט שמועות על עזיבת מנצ'סטר יונייטד בגלל מתיחות עם מורינוי, מכחיש שמעניין אותו לעבור לפ.ס.ז': "למען האמת, זה לא. גדלתי עם אבא ואמא שהיו אוהדי מארסיי. פריס מעולם לא הייתה חלק מהחיים שלי".

* עוד ביונייטד: מרואן פלאיני קיבל הצעה לשלוש שנים ממילאן. קשר מנצ'סטר יונייטד סיים חוזה באולד טראפורד והפך לשחקן חופשי. גם בשיקטאש, מארסיי ומונאקו מעוניינות בקשר הבלגי. המנהל המקצועי של מילאן מסימיליאני מרבלי מאשר שפלאיני יעזוב את יונייטד הקיץ, ושקבוצתו רוצה אותו: "הוא יוכל להיות שחקן מאוד חשוב, אנחנו יודעים שהוא לא יחדש חוזה ביונייטד".

* וגם - אלכסיס סאנצ'ס מודה שהתקשה להתאקלם באולד טראפורד: "אני חושב שבכל משחק ששיחקתי היה לי קשה להסתגל לסגנון המשחק ורק ניסיתי להתרגל לחבריי החדשים".

* בל'אקיפ מדווח כי בורוסיה מנשנגלדבאך וסביליה מעוניינות בחלוץ ניס אלסאנה פלאה. על פי הדיווח גם בורוסיה דורטמונד עשויה להביע בעניין בשל העובדה שמי שיאמן אותה בעונה הבאה צפוי להיות לוסיאן פאבר, שעבד עם החלוץ בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully