וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל הוצג כמאמן פ.ס.ז': "ניצור מבנה שיאפשר לניימאר לפרוח"

הגרמני בן ה-44 הוצג בפארק דה פראנס והבהיר: "אין לי פחד מכוכבים. פגשתי את ניימאר, הוא אמן ושחקן יוצא דופן. הייתי שמח אם חלון ההעברות היה נסגר היום. אנחנו כאן כדי לנצח"

תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן עם הנשיא נאסר אל חלאיפי. רויטרס
תומאס טוכל עם הנשיא נאסר אל חלאיפי/רויטרס

תומאס טוכל הוצג הערב (ראשון) באופן רשמי כמאמן פריס סן ז'רמן, לאחר שחתם על חוזה עד 2020. המאמן הגרמני בן ה-44 החליף את אונאי אמרי שהוביל את הקבוצה מבירת צרפת לזכייה בטרבל, אבל כשל בליגת האלופות, שם הודח בשמינית הגמר על ידי ריאל מדריד. מטרת העל של הפרויקט הקטארי בפ.ס.ז' היא זכייה בתואר האירופי, אך עד כה הם עדיין לא הגיעו פעם אחת אפילו לחצי הגמר.

עוד בנושא:
תומאס טוכל חתם לשנתיים בפריס סן ז'רמן: "מצפה לאתגר מרגש"
העונה בצרפת הסתיימה: ליון בליגת האלופות, טולוז במשחקי המבחן

תומאס טוכל מוצג כמאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא חושש מניימאר. תומאס טוכל/רויטרס

טוכל, שלא עבד מאז סיים את דרכו בבורוסיה דורטמונד במאי 2017 וזכה עד כה בתואר אחד בקריירה (הגביע הגרמני בעונה שעברה), אמר בפתח דבריו במסיבת העיתונאים בפארק דה פראנס: "אני מאוד שמח לאמן מועדון כזה מיוחד ובעיר כה נפלאה".

על ניימאר אמר המאמן החדש: "אין לי פחד מכוכבים. ניימאר הוא אמן, שחקן יוצא דופן. שחקנים מיוחדים גם מקבלים יחס מיוחד, זה נורמלי. פגשתי אותו ביום ראשון שעבר והיה בסדר. הוא אדם מאוד ידידותי ושמח. ניצור מבנה שיאפשר לו לפרוח ולבטא את עצמו בצורה מושלמת".

טוכל הודיע כי מקסוול וזומאנה קמארה יישארו בצוות והוסיף: "אם חלון ההעברות היה נסגר היום, הייתי מאוד שמח. להצלחה יש פנים רבות, אנחנו כאן כדי לנצח. אבל מוקדם לדבר על ניצחונות, אנחנו צריכים ליצור מבנה. הייתי רוצה להתחיל לעבוד כבר מחר, אבל נצטרך לחכות עד תחילת יולי. אני רוצה שהשחקנים שלי יתייחסו למשחקי גביע מול קבוצה בליגה השנייה כמו שהם מתייחסים למשחקי ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully