וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל חתם לשנתיים בפריס סן ז'רמן: "מצפה לאתגר מרגש"

כצפוי, המאמן הגרמני בן ה-44, שעבד בעבר במיינץ ובבורוסיה דורטמונד, מונה למאמן אלופת צרפת ויחליף בתפקיד את אונאי אמרי. "יש כאן פוטנציאל אדיר, אני כבר מחכה להתחיל", אמר

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
קיבל את ג'וב החלומות. טוכל/GettyImages

כצפוי, תומאס טוכל מונה היום (שני) למאמן פריס סן ז'רמן. מאמן מיינץ ובורוסיה דורטמונד לשעבר יחליף את אונאי אמרי, שיסיים את תפקידו בתום העונה בצרפת. טוכל חתם לשתי עונות וכך נכתב בהודעה של המועדון: "פריס סן ז'רמן שמחה להודיע על החתמתו של תומאס טוכל למאמן הקבוצה. המאמן הגרמני חתם לשתי עונות באלופת צרפת".

עוד בנושא:
ב-2015 נקרא טוכל להציל את המולדת בבורוסיה דורטמונד

ההודעה על מינויו של טוכל הייתה מאמן חריגה. אחד מאוהדיה של פ.ס.ז' צייץ בטוויטר שאולי זה הזמן להודיע על מינויו של המאמן החדש. האלופה הצרפתית צייצה אותו מחדש וכתבה: "תומאס טוכל" עם סימן של וי ודגל גרמניה. כעבור דקה יצאה ההודעה הרשמית והמסודרת בנושא.

טוכל בן ה-44 נולד בקרומבאך שהייתה אז חלק מגרמניה המערבית. הוא שיחק שש שנים בסך הכול בקבוצות קטנות (שטוטגרטר קיקרס ואולם) וב-2007/8 מונה למאמן קבוצת המילואים של אוגסבורג. ב-2009 החליף את יורגן קלופ כמאמן מיינץ, איתה נחל הצלחה גדולה מאוד בחמש השנים בהן אימן שם ובסך הכול הוביל את הקבוצה ל-72 ניצחונות ב-182 משחקים. ב-2015 התקדם כשמונה למאמן בורוסיה דורטמונד והחליף בתפקיד שוב את יורגן קלופ. בורוסיה דורטמונד שלו נראתה טוב ושיחקה טוב וגם זכתה בתואר עם הגביע ב-2016/17, אבל בשל מערכת יחסים קלוקלת עם ראשי המועדון, סיים המאמן את דרכו בתום העונה שעברה. טוכל נחשב למעריץ גדול של סגנון המשחק של פפ גווארדיולה.

טוכל אמר לאתר הרשמי של פריס סן ז'רמן: "אני מקבל עליי את התפקיד הזה במועדון האדיר הזה עם שמחה, גאווה והמון שאפתנות. אני כבר מחכה להתחיל לעבוד עם השחקנים הנהדרים האלה שנמצאים ברמה הגבוהה ביותר בעולם. יש פוטנציאל נהדר בפריס וזה האתגר המרגש ביותר שעמדתי בפניו. אני גם מחכה להגיע לפארק דה פראנס, אצטדיון אירופי אגדי עם אווירה נהדרת".

שייח' נאסר אל חלאיפי, נשיא פריס סן ז'רמן, אמר: "אני מאושר מאוד לקבל את תומאס טוכל כמאמן החדש של פריס סן ז'רמן. תומאס הוא אחד המאמנים המוצלחים ביותר באירופה, שעלו לגדולה בשנים האחרונות. הוא מאמין גדול בסגנון המרהיב והיעיל שאפיין את העוצמה של הכדורגל הגרמני, במיוחד בזירה הבינלאומית. האישיות האמביציונית שלו וסגנון המשחק ההתקפי שלו והאופי שלו הם מה שתמיד אפיין גם את פריס סן ז'רמן. זה סגנון המשחק שהאוהדים שלנו וגם אני תמיד רצינו שיהיה כאן".

בתוך כך אשתו של דייגו סימאונה, שחתם באתלטיקו מדריד עד יוני 2020, סיפרה כי היו לו כמה הצעות מקבוצות באירופה ואף טענה כי פריס סן ז'רמן הציעה לו פי שניים לעומת הסכום אותו הוא ירוויח בקבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully