וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי לבופון: "תודה על היריבות ועל החברות, תמיד כאן בשבילך"

שחקן נבחרת איטליה לשעבר נפרד מהשוער, שהודיע כי יעזוב את יובנטוס, במכתב מרגש: "נפגשנו כשהיינו ילדים, גדלנו להיות קפטנים וגברים. אני נזכר איך הנפנו את גביע העולם בברלין"

שחקני נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון, פרנצ'סקו טוטי. AP
טוטי ובופון ידעו ימים יפים יחד/AP

היעד הבא של ג'אנלואיג'י בופון טרם התברר, אך באיטליה כבר נפרדים מהשוער האגדי שהודיע על עזיבת יובנטוס אחרי 17 שנים. בזמן שבופון מתלבט בין ההצעות של פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, הוא זכה לקבל מכתב פרידה מרגש מלא אחר מאשר פרנצ'סקו טוטי. השניים זכו יחד בגביע העולם ב-2006 ובמשך שנים ארוכות נחשבו לסמלים הגדולים ביותר של הכדורגל בארץ המגף, ולקיסר רומא היו רק מילים חמות להגיד על ג'יג'י.

עוד בנושא

אחרי פריס סן ז'רמן: גם מנצ'סטר יונייטד פנתה לג'אנלואיג'י בופון
דיווח: אנדרס אינייסטה סיכם בשורות ויסל קובה מהליגה היפנית
ז'וזה מוריניו: "אני וקונטה השתעממנו מלריב, דיברנו והכל בסדר"

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון, שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי. AP
שנים ארוכות של יריבות ספורטיבית. בופון וטוטי/AP

"הודעת הפרידה שלך החזירה אותי שנה אחרונה והזכירה לי מה הרגשתי", כתב טוטי במכתב שהתפרסם ב'גאזטה', "אני לא יודע מה תרגיש מחר, אני אפילו לא יודע מה יעבור לך בראש בשעות הקרובות. כל אחד מעכל דברים בדרכו, אבל אני בטוח שאתה מריץ את הקריירה שלך בראש".

"נחמד לחשוב שחלקנו לא מעט ביחד", הוא נזכר, "נפגשנו כשהיינו ילדים, גדלנו להיות קפטנים וגברים. הגנו ביחד על חולצת הנבחרת ונלחמנו על הקבוצות שלנו בנפרד. קשה לי לזכור הכל כי יש לי מערבולת בראש, אבל עברנו דרך מדהימה. אני נזכר בלילות שלנו בגביע העולם, את ההנפה בברלין ואת החיבוקים שלנו. אני מודה לך על היריבות ועל החברות. אם אתה זקוק לעצה, אני תמיד אהיה שם בשבילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully