וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פריס סן ז'רמן: גם מנצ'סטר יונייטד פנתה לג'אנלואיג'י בופון

באיטליה מדווחים כי השדים האדומים מתכוננים לעזיבת דה חאה ומציעים לשוער האגדי חוזה לשנתיים. למרות זאת, בופון "מוקסם" מההצעה מפריס ונראה שיעדיף אותה. ומה הסיכוי שיצטרף לריאל?

ג'אנלואיג'י בופון שחקן יובנטוס. האתר הרשמי של יובנטוס, אתר רשמי
לאן מועדות פניו? בופון במסע"ת אמש/אתר רשמי, האתר הרשמי של יובנטוס

מה תהיה התחנה הבאה של ג'יג'י בופון? אחרי ההודעה המפתיעה אמש (חמישי) של השוער האגדי על עזיבת יובנטוס, הספוקלציות בנוגע ליעדו הבא גוברות. אמש דווח בצרפת כי פריס סן ז'רמן מנהלת משא ומתן מתקדם עם השוער בן ה-40, וכן הוזכרו ריאל מדריד וליברפול כמועמדות לצרפו. כעת מתברר כי מלבד פ.ס.ז', ישנה קבוצה נוספת שכבר מנהלת מגעים ראשוניים עם סוכנו של בופון: מנצ'סטר יונייטד.

על פי דיווח ביומון האיטלקי "טוטוספורט", ז'וזה מוריניו נחוש לצרף את בופון, בין היתר משום שדויד דה חאה צפוי לעזוב (ככל הנראה לריאל מדריד), וגם משום שהמאמן מחפש "מנהיג עם אופי" לקבוצה. בתקשורת האיטלקית דווח כי ליברפול וריאל מעוניינות בשוער גם כן, אולם עדיין לא העבירו פנייה ממשית. כמו כן, פורסם כי בופון "מוקסם מההצעה מפ.ס.ז'" וכי לעת עתה זו האופציה המועדפת עליו. הסיכוי שיגיע לריאל, לעת עתה, מסתמן כקלוש ביותר על פי התקשורת הספרדית.

עוד בנושא

ג'אנלואיג'י בופון : "שוקל הצעות מרתקות", דיווח: במגעים עם פ.ס.ז'

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד חוגג ניצחון. רויטרס
דרוש מנהיג. מוריניו/רויטרס

אמש, כאמור, בופון הפתיע כאשר כינס מסיבת עיתונאים בה לא הודיע על פרישה, אלא טען שהוא עוזב את יובנטוס ו"שוקל הצעות מרתקות".

"בימים האחרונים קיבלתי מספר הצעות מרגשות ומרתקות, על המגרש ומחוצה לו", אמר. "בעוד יומיים או שלושה, אחרי שאירגע מהרגשות, אודיע מה קורה. אלך לאן שהנשמה שלי תיקח אותי. חזרה לפארמה? זה חלום ילדות רומנטי, אבל זה לא יקרה. אלך למקום שירגש אותי. אני חיה תחרותית, אני חייב אתגר ברמות הגבוהות ביותר".

בופון התחיל את הקריירה שלו בפארמה, ושיחק במדיה משנת 1995 עד 2001 וערך 220 הופעות בכל המסגרות. בשנת 2001 עבר ליובנטוס תמורת 52 מיליון יורו כמחליפו של אדווין ואן דר סאר ונשאר בה עד היום וערך 655 הופעות בכל המסגרות. הוא גם הופיע 176 פעמים בשער של נבחרת איטליה, מה שהפך אותו למלך ההופעות של האזורי. הוא זכה עם פארמה בגביע האיטלקי, גביע אופ"א ובסופרקופה האיטלקי ועם הגברת הזקנה בתשעה אליפויות, ארבעה גביעים וחמישה גביעי סופר קופה. ההישג הגדול ביותר שלו היה כאמור הזכייה במונדיאל עם נבחרת איטליה בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully