וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "שוקל הצעות מרתקות", דיווח: במגעים עם פ.ס.ז'

לאחר השוער האגדי בן ה-40 הודיע שהוא עוזב את יובנטוס ("גאה לומר שנתתי את כל כולי למועדון"), בצרפת מדווחים כי קיבל הצעה לשנתיים ומתקרב לפריס. בנוסף, מחזיק בהצעה מריאל מדריד

AP

האם ג'אנלואיג'י בופון נמצא בדרכו לפריס סן ז'רמן". השוער האגדי, שהיה צפוי להודיע היום (חמישי) על פרישה אך במקום זה הפתיע ובישר כי הוא עוזב את יובנטוס ו"שוקל הצעות מרתקות", נמצא על פי דיווח ב"לה פריסיאן" במגעים מתקדמים עם מועדון הפאר הצרפתי ממנו קיבל הצעה לשנתיים. בטורינו מדווחים כי מעבר להצעה הזו, הוא מחזיק גם בהצעה מריאל מדריד.

אחד השוערים הגדולים בכל הזמנים ערך מסיבת עיתונאים בה הודיע על עזיבה בגיל 40, רגע אחרי שזכה עם יובנטוס באליפות שביעית ברציפות (ותשיעית בקריירה) ודאבל רביעי ברצף. כמובן שמעבר להישגיו בגברת הזקנה, בופון היה חלק משמעותי מהזכייה של האזורי במונדיאל 2006. בופון לא חשף עדיין מה יהיה השלב הבא בקריירה שלו.

בופון אמר: "אני רוצה להודות לכולם במועדון היקר הזה. לדואגים, אני משאיר את סרט הקפטן בידיים הבטוחות של ג'ורג'יו קייליני. אני רוצה להודות לאנשי המועדון, שחקנים, צוות, הנהלה, וכמובן לאוהדים. גם למדיה אני רוצה להודות, היא עזרה לי להוציא מסרים חשובים החוצה. מדובר ביום יוצא דופן עבורי, מלא ברגשות מעורבים, סיכום של מסע נפלא. אני גאה לומר שנתתי את כל כולי למועדון".

השוער הוסיף: "ביום שבת אשחק את משחקי האחרון עם יובנטוס וארצה לגמור את המסע עם ניצחון. פחדתי לסיים את התקופה שלי ביובנטוס כשחקן ש'עבר את השיא'. אני לא לוקח כמובן מאליו שום דבר שעברתי כאן. הרמות בהם שיחקתי, המשחקים בהם לקחתי חלק. בשנת 2001 יובנטוס החתימה כישרון, אבל רק בזכות המועדון הזה והכוח שלו הכישרון הפך למה שהוא היום. לנצח אהיה אסיר תודה ליובנטוס. עד לפני 15 ימים חשבתי שאפסיק לשחק. בימים האחרונים קיבלתי מספר הצעות מרגשות ומרתקות, על המגרש ומחוצה לו. בעוד יומיים או שלושה, אחרי שאירגע מהרגשות, אודיע מה קורה. אלך לאן שהנשמה שלי תיקח אותי. חזרה לפארמה? זה חלום ילדות רומנטי, אבל זה לא יקרה. אלך למקום שירגש אותי. אני חיה תחרותית, אני חייב אתגר ברמות הגבוהות ביותר".

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
בדרך ליעד מפתיע. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

נשיא יובנטוס אנדראה אגנלי הוסיף: "קשה למצוא את המילים, אז אדבר במספרים: בופון זכה ב-26 תארים ב-22 שנה. הוא אדם כנה, כריזמטי, הוגן, חבר וקפטן אמיתי. הוא היה בגן עדן, ירד איתנו לגיהנום של הליגה השנייה והוא אחד מיחידי הסגולה להם המועדון חייב יותר מכולם. וויצ'ך שצ'סני יגן על השער של יובנטוס בעונה הבאה. יש לג'יג'י את תמיכתי המלאה לעשות מה שירצה. אני רוצה להודות לו על 17 שנים איתנו. אני רוצה שתהנה מהמשחק האחרון באצטדיון, הוא יהיה כולו שלך".

בופון הודיע בעבר שיפרוש אחרי המונדיאל ברוסיה, אך נבחרת איטליה לא הצליחה להעפיל אליו ולא היה ברור אם יפעל לפי תוכניתו המקורית. לאחר אותו הפסד לשבדיה הוא הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים, אבל חזר למשחקי הידידות שהתקיימו במרץ האחרון. הוא אמור היה לערוך הופעת פרידה מהנבחרת במשחק ההכנה מול הולנד ב-4 ביוני, אך הודיע שפרש ממנה באופן סופי ולא יחזור אליה.

בופון התחיל את הקריירה שלו בפארמה, ושיחק במדיה משנת 1995 עד 2001 וערך 220 הופעות בכל המסגרות. בשנת 2001 עבר ליובנטוס תמורת 52 מיליון יורו כמחליפו של אדווין ואן דר סאר ונשאר בה עד היום וערך 655 הופעות בכל המסגרות. הוא גם הופיע 176 פעמים בשער של נבחרת איטליה, מה שהפך אותו למלך ההופעות של האזורי. הוא זכה עם פארמה בגביע האיטלקי, גביע אופ"א ובסופרקופה האיטלקי ועם הגברת הזקנה בתשעה אליפויות, ארבעה גביעים וחמישה גביעי סופר קופה. ההישג הגדול ביותר שלו היה כאמור הזכייה במונדיאל עם נבחרת איטליה בשנת 2006.

(עדכון ראשון: 12:47)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'אנלואיג'י בופון שחקן יובנטוס. האתר הרשמי של יובנטוס, אתר רשמי
לאן ימשיך מכאן? ג'אנלואיג'י בופון במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, האתר הרשמי של יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully