וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני וקונטה השתעממנו מלריב, דיברנו והכל בסדר"

רגע לפני שייאבקו בגמר הגביע האנגלי, מאמן מנצ'סטר יונייטד סיפר כי המחלוקות עם מאמן צ'לסי מאחוריהם: "נפגשנו במשרד שלי, שוחחנו ולחצנו ידיים". לוקאקו בספק (שבת, 19:15, ספורט1)

אנטוניו קונטה, ז'וזה מוריניו,. רויטרס
מי יניף? מוריניו וקונטה/רויטרס

אחד מרגעי השיא של הכדורגל האנגלי סוף סוף יגיע מחר (שבת, 19:15, ספורט1), כשצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו בגמר הגביע בוומבלי. עבור שתי הקבוצות מדובר בהזדמנות להשיג תואר ראשון העונה, כשהבלוז ינסו להציל את העונה האיומה שלהם, ולסיים בטעם טוב את מה שככל הנראה יהיה משחקו האחרון של אנטוניו קונטה בתפקיד. צ'לסי זכתה בגביע שבע פעמים (האחרונה ב-2012), בעוד השדים האדומים הניפו את הגביע 12 פעמים (האחרונה ב-2016). המפגש האחרון של השתיים בגמר הגביע היה ב-2006/07, אז ניצח ז'וזה מוריניו 0:1 את אלכס פרגוסון הודות לשער של דידייה דרוגבה בדקה ה-116.

היחסים בין שני המאמנים היו רעועים בשנים האחרונות והשניים החליפו עלבונות דרך התקשורת, כשקונטה מכנה את מוריניו "סנילי ואילו הפורטוגלי מתעקש להזכיר לעולם את פרשת מכירת המשחקים בה היה מעורב יריבו לפני מספר שני (ונוקה מהאשמות). לקראת הגמר, השניים שמו את המחלוקות מאחוריהם. "השתעממנו מלריב", סיפר מוריניו, "אחרי המשחק במנצ'סטר הזמנתי אותו אלי למשרד. דיברנו, לחצנו ידיים והכל בסדר".

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
יחזור לשער? טיבו קורטואה/רויטרס

מוריניו, שסיים שני בליגה אך אכזב באירופה, ישמח כמובן לחגוג מול הקבוצה שפיטרה אותו. דויד דה חאה, שקיבל מנוחה במשחק הליגה האחרון של יונייטד, יהיה כשיר להתמודדות, כששיתופו של רומלו לוקאקו, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה בקרסול, נמצא בספק. אחת ההתלבטויות העיקריות של מוריניו היא האם לפתוח עם שני בלמים או שלושה, כשבמקרה כזה אריק באי יפתח לצד כריס סמולינג ופיל ג'ונס.

מנגד, קונטה יחסר את דויד לואיז הפצוע. ווילי קבאז'רו, שפתח במשחקי הגביע עד כה, עשוי לפנות את מקומו לטיבו קורטואה, כשבחוד מתלבט המנג'ר האיטלקי בין אוליבייה ז'ירו ואלברו מוראטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully