וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרס אינייסטה סיכם בשורות ויסל קובה מהליגה היפנית

בספרד נערכים למשחק הפרידה של הקשר מהקאמפ נואו, וטוענים כי יעדו הבא הוא הקבוצה היפנית, בה משחק גם לוקאס פודולסקי. "אס": ההכרזה של ברצלונה על גריזמן - לכל המאוחר בעוד שבועיים

one
אנדס אינייסטה מוחלף, ברצלונה, הקלאסיקו האחרון. רויטרס
בדרך ליפן. אינייסטה/רויטרס

ייתכן שאנדרס אינייסטה סוף סוף מצא קבוצה חדשה. בעיתון היפני "ספורט הוצ'י" דווח הבוקר (שישי) כי הקשר הוותיק, שיערוך מחר את הופעתו האחרונה בקאמפ נואו מול ריאל סוסיאדד במחזור הנעילה של הליגה הספרדית, סיכם בשורות ויסל קובה ויוצג כבר בתחילת השבוע הבא.

בקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במקום התשיעי בליגה היפנית הבכירה, משחקים כמה שמות מוכרים בכדורגל העולמי, ביניהם לוקאס פודולסקי (שמשמש קפטן), ו-וולינגטון, לשעבר בהופנהיים ובפורטונה דיסלדורף. השחקן המפורסם ביותר ששיחק בשורותיה הוא מיכאל לאודרופ, שהצטרף בעונת 1996/97 מריאל מדריד לשנה אחת לפני שעבר לעונת פרישה באייאקס.

אינייסטה יוצג כאמור בשבוע הבא, יחזור לספרד כדי להתכונן לגביע העולם, ובחודש אוגוסט יחל את הקדנציה בקבוצתו החדשה ביפן, בנסיון להצעיד אותה לאליפות ראשונה מאז נוסדה ב-1986.

בתוך כך, נמשכים המגעים בין ברצלונה לאנטואן גריזמן. ב"אס" דווח הבוקר כי בארסה רוצה להפוך את העסקה רשמית לכל המאוחר עוד שבועיים. אתלטיקו מדריד עדיין לא אמרה נואש והנשיא אנריקה סרסו שוב התעקש אמש ש"גריזמן שחקן שלנו, הוא יישאר באתלטיקו מדריד", זאת למרות שכל הנסיונות לשכנע אותו להאריך חוזה עלו בתהו עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully